Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2022 19:06 - Среща с Ку-ку
Автор: merlin1968 Категория: Други   
Прочетен: 5045 Коментари: 24 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Този постинг е строго специализиран за блогерите запознати с казуса "среща с ку-ку", останалите едва ли ще разберат за какво става въпрос тъй като няма да се спирам подробно на хронологията.
В блога, запознатите знаят, че живее едно ку-ку, днес живее като жена, вчера беше мъж, утре... Бог знае. Това ку-ку е специалист по всичко, като почнеш от противовъздушната отбрана, минеш през ДАНС и киберсигурността, и стигнеш до геоикономиката. Но да не забравяме, че между сериозните си умения, хей така за отмора, ку-куто, си строи поредната къща сам с двете си ръце, пише стихове, разкази, рисува картини... въобще плагиатства каквото докопа. Ку-куто, разбира се има няколко висши, докторантура, владее няколко чужди езици и заема длъжност по високите етажи в икономическото управление на страната. Кратката биографична справка на ку-куто, показва, че то е: "син съм на милиционер още от 70-те", майка му е украинка, а баба му - Майка Тереза... и забравих Боян Радев, чичо ли, вуйчо ли му беше.
Това ку-ку, най-обича да се заяжда с блогери които имат съвсем реални успехи в науката, икономиката и други области. Държи се нагло, предизвикателно, ако се наложи дори свръх просташки с цел да ги предизвика да му предоставят лична информация, или да се срещнат с него.
И наблюдавам аз, как това ку-ку, заедно с още две-три чавки покрай него, постоянно тролят набедения от тях, докато той не се съгласи и не им покаже искания от тях документ, или нещо друго. 
В първия случай става въпрос за един уважаван от мен колега блогер. Уважаван, първо като по-възрастен, второ като безспорен капацитет в научната област в която е работил и трето като мислещ и търсещ човек. Та тролят го те нон-стоп да им покажел свои научни публикации, обиждат го, надсмиват се... Ку-куто, в стила си да прави облози заяви, че за всяка негова научна публикация, ще показва две свои. Е, човекът им каза като толкова искат къде да търсят. И ето, че единият от малкото обкръжение на ку-куто, ровил, ровил и взел, че открил една от научните публикации на колегата. И трябва да му се признае, че след като я откри, има и доблестта да се извини за троленето, с което и показа, че макар и последовател на ку-куто, все пак е в нормалността. Докато ку-куто, не само, че не се извини, но продължи още по-злобно с нападките си, да не говорим, че от "собствените му научни публикации" ни вест, ни кост, с което показа, че е прост, жалък капут, лъжлив, крадлив и откачен свръх мера (нещо което на мнозина отдавна е известно).
Във втория случай, ку-куто се хвърли свръх просташки да обижда и предизвиква друг, също възрастен колега от блога, с цел той да му предостави данни за фирмата си. В замяна, ку-куто, обеща да му предостави снимка от своята диплома и трудова книжка на която се вижда високата позиция която заема. И в този случай, за моя изненада, колегата взе, че предостави снимка на трудовата си книжка с отразения факт, че е управител на въпросното търговско дружество. След което, разбира се не последва никаква изненада и ку-куто, не само, че не изпълни обещанието си да покаже обещаните документи, но започна още по-злобно да напада колегата. Зарина го с отвратителни определения, провокирайки го този път за среща, като на тази среща вече щяло ку-куто да покаже дипломи и трудови ктижки, и 5000 евра всеки да носи за облога. Това, уважаеми читатели, намирисва ли ви на измама? И не си мислете, че ку-кувците не са способни на измама, напротив, някои от тях имат големи таланти в тази област. 
Та, ако някой ден ви се случи нещо подобно, то задайте си този въпрос: Защо трябва да се срещам с ку-ку, на което вече съм предоставил информация кой съм и до известна степен, какво имам, а аз за него нищо не знам? Отговорът мисля е ясен и го помнете, и не се оставяйте чрез манипулации някакво ку-ку да ви провокира на подобни неразумни движения.
В конкретния случай, нашето ку-ку, днес само назначи среща, само се яви, само снима и след това в блога си е заформило поредния злобен тролинг срещу колегата - как не се е явил, подлец бил... и прочее. Снимало ку-куто наоколо, ама не знам защо, някак е забравило да снима пет-те хиляди евро които обещало да носи.
Като заключение ще кажа:
Имаме случай на ку-ку, което систематично лъже и не спазва обещанията си, а в замяна изисква все повече от този с когото се е заяло. Вместо чувство на срам, че е получило това което е искало, а не е показало това което е обещало, ку-куто започва още по-злобен тролинг.
Ми, какво да ви кажа уважаеми колеги блогери - просто не се връзвайте на подобни откачалки, които твърде вероятно имат и користни намерения. Оставете с тях да се занимава проф.д-р Фройдов, на него това му е призвание.



Гласувай:
19



1. petgrig - Ся
13.06.2022 19:15
айде малко да изЯсним нещата:
- "ку-куто" беше предизвикано на поредната среща
- възрастният капацитет" с "безспорните постижения в икономиката" дето я предизвика не се яви на нея
- същото "капацитет" тия дипломи в момента може да ги използва само за това за което нявга се използваха весниците дето видяха на един пирон в кенефите. Тва важи и за докторантурите му
- автора на поста е същия мишльо като "икономическия капацитет". Щото откакто се е появил само мишкува анонимно и плюе анонимно.
-

цитирай
2. merlin1968 - айде малко да изЯсним нещата:- ...
13.06.2022 19:19
petgrig написа:
айде малко да изЯсним нещата:
- "ку-куто" беше предизвикано на поредната среща
- възрастният капацитет" с "безспорните постижения в икономиката" дето я предизвика не се яви на нея
- същото "капацитет" тия дипломи в момента може да ги използва само за това за което нявга се използваха весниците дето видяха на един пирон в кенефите. Тва важи и за докторантурите му
- автора на поста е същия мишльо като "икономическия капацитет". Щото откакто се е появил само мишкува анонимно и плюе анонимно.
-


На среща с кого? Име фамилия, трудова книжка и диплом снимани, къде са? А на срещи с безименни мошеници, ти ходиш ли?
цитирай
3. petgrig - айде малко да изЯсним нещата: - ...
13.06.2022 19:22
merlin1968 написа:
petgrig написа:
айде малко да изЯсним нещата:
- "ку-куто" беше предизвикано на поредната среща
- възрастният капацитет" с "безспорните постижения в икономиката" дето я предизвика не се яви на нея
- същото "капацитет" тия дипломи в момента може да ги използва само за това за което нявга се използваха весниците дето видяха на един пирон в кенефите. Тва важи и за докторантурите му
- автора на поста е същия мишльо като "икономическия капацитет". Щото откакто се е появил само мишкува анонимно и плюе анонимно.
-


На среща с кого? Име фамилия, трудова книжка и диплом снимани, къде са? А на срещи с безименни мошеници, ти ходиш ли?

Адски ми е кеф когато анонимници обвиняват други в анонимност:)
Ма сами не се усещате как си го зачуквате. Нон стоп:))))))
цитирай
4. merlin1968 - айде малко да изЯсним нещата: - ...
13.06.2022 19:30
petgrig написа:
merlin1968 написа:
petgrig написа:
айде малко да изЯсним нещата:
- "ку-куто" беше предизвикано на поредната среща
- възрастният капацитет" с "безспорните постижения в икономиката" дето я предизвика не се яви на нея
- същото "капацитет" тия дипломи в момента може да ги използва само за това за което нявга се използваха весниците дето видяха на един пирон в кенефите. Тва важи и за докторантурите му
- автора на поста е същия мишльо като "икономическия капацитет". Щото откакто се е появил само мишкува анонимно и плюе анонимно.
-


На среща с кого? Име фамилия, трудова книжка и диплом снимани, къде са? А на срещи с безименни мошеници, ти ходиш ли?

Адски ми е кеф когато анонимници обвиняват други в анонимност:)
Ма сами не се усещате как си го зачуквате. Нон стоп:))))))

Абе дебил, аз среща да съм ти определял?
цитирай
5. krumbelosvet - Кукуто постига целта си
13.06.2022 19:31
НИКОЙ блогер не се рпадва на толкова внимание. А враговете кукуви губят време и нерви за РЕКЛАМА на ккукто, вместо да защищават убежденията си, противни на кукуто.
Кукуто трябва да бъде оставено да си кука самотно. А яйцата които снася в чужди гнезда, да се изхвърлят тихо.
цитирай
6. petgrig - айде малко да изЯсним нещата: - ...
13.06.2022 19:36
merlin1968 написа:
petgrig написа:
merlin1968 написа:
petgrig написа:
айде малко да изЯсним нещата:
- "ку-куто" беше предизвикано на поредната среща
- възрастният капацитет" с "безспорните постижения в икономиката" дето я предизвика не се яви на нея
- същото "капацитет" тия дипломи в момента може да ги използва само за това за което нявга се използваха весниците дето видяха на един пирон в кенефите. Тва важи и за докторантурите му
- автора на поста е същия мишльо като "икономическия капацитет". Щото откакто се е появил само мишкува анонимно и плюе анонимно.
-


На среща с кого? Име фамилия, трудова книжка и диплом снимани, къде са? А на срещи с безименни мошеници, ти ходиш ли?

Адски ми е кеф когато анонимници обвиняват други в анонимност:)
Ма сами не се усещате как си го зачуквате. Нон стоп:))))))

Абе дебил, аз среща да съм ти определял?

"Умнико" ти схващаш ли изобщо какво ти се говори? ВВ предлага среща на някой и говори за дела. Не колежката а самия ВВ!
Ми обърни се към него тогава - кажи му че е дебил щом предлага среща на анонимни!
цитирай
7. marana69 - https://www.youtube.com/channel/UCrIV1mt86MSOIHctwBsm1mA
13.06.2022 19:37
ето Го, Главното Ку -Ку в Тубата / Ray StarFool

знаем си Го от 9г...

за другите, жълтур-коффци,писах при батко Венци...
цитирай
8. merlin1968 - Ей дебил, за разлика от теб, аз много ...
13.06.2022 19:42
Ей дебил, за разлика от теб, аз много добре схващам. Ти ми отговори на въпроса: Среща с кого, с човек от неизвестен пол, с неизвестно име, физиономия и да носиш 5000 евро за капак? Та ти ходиш ли по такива срещи, при все, че си дебил?
цитирай
9. azazel13 - хаха
13.06.2022 20:00

Не е ку-ку който яде зелника, кукувци са тези дето ходят по такива срещи
цитирай
10. petgrig - Ей дебил, за разлика от теб, аз много ...
13.06.2022 20:04
merlin1968 написа:
Ей дебил, за разлика от теб, аз много добре схващам. Ти ми отговори на въпроса: Среща с кого, с човек от неизвестен пол, с неизвестно име, физиономия и да носиш 5000 евро за капак? Та ти ходиш ли по такива срещи, при все, че си дебил?

Май нЕкой друг има проблеми с акъла щом не може да вдене елементарни нещица. Ще го напиша с големи букви белким нещо влезе в кратуната ти - НЕ БИБЛИОТЕКАРКАТА, А ВВ ПРЕДЛОЖИ ТАЗИ СРЕЩА, "УМНИКО"!
цитирай
11. kvg55 - merlin1968,
13.06.2022 20:34
Разпознах го.
Ние с него се познаваме, но не си говорим по негово решение.
цитирай
12. marana69 - ...кого, да Земеш, кого..да нариташ.) знаем ,Дяволице и ти Одиш, по блоКо срещи..@
13.06.2022 21:32
azazel13 написа:

Не е ку-ку който яде зелника, кукувци са тези дето ходят по такива срещи

цитирай
13. blackpredator - хех,
13.06.2022 23:14
че може ли и без алтеркукуто,
кирливата хисарска партенка Пулюгриг
и тоя бездарен завистник свети с отразени рими..
цитирай
14. petgrig - че може ли и без алтеркукуто, кир...
13.06.2022 23:22
blackpredator написа:
че може ли и без алтеркукуто,
кирливата хисарска партенка Пулюгриг
и тоя бездарен завистник свети с отразени рими..

Ти няма да вденеш май че нямам нищо общо с Полигор. Ок аз не очаквам толкоз ум от тебе ма кажи къде видя тук римите.
цитирай
15. blackpredator - бе много ти харесва,
13.06.2022 23:42
Юла да те сравнява с Тютю, ама не става
далеч по-прост си от Тутана
тебе мое да те сравняват с Гетю и Гочето
дотам...
цитирай
16. zlika - На тази/този
13.06.2022 23:52
диагнозата е по-тежка и от тутьовата!
Алтавата Юла е като малко пухкаво зайче през този/тази.
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
14.06.2022 00:42
Благодаря за добрите думи по мой адрес!
Да си призная, усъмних се , по описанието ,че са за мен, но се изненадах на извинението? Не знаех за него и не го очаквах! Все пак проверих и се убедих, че наистина се отнася до мен!
Някои смятат извинението едва ли не за излагация или за недостойно!
Напротив, да се извиниш, да си признаеш грешката, считам за връх на достоинството!
Показва и сила на характер! Да преодолееш собственото его и вътрешното съпротивление, да не го правиш!
Един човек, високопоставен, ми провали конкурс След години заработихме в екип Не съм отварял и дума за това, но, непосредствено пред защитата, непоискано, той ми се извини! Не ме е познавал тогава добре, подвели го, сбъркал е! Приех извиненията му, забравил съм лошото и не му се сърдя за това!
И аз свалих товара от гърба си, който мълчаливо носех!

Имаме лошата черта да не поощряваме, а напротив- ,да товарим!
А колко малко трябва да поощриш!
Когато пристигнаха на защитата ми, първата работа на колегите беше, да ми кажат ,че са срешнали бившия ректор Питал ги ,къде отиват? На защита на колега Заинтересовал се, кой? Казали съм ,че съм от младите, сигурно не ме познава Но той упорствал Казали му Е, как да не познава Иван, пожелава успех, знае възможностите му и е сигурен, че няма да има проблеми!

Тези думи ме окрилихаиха, въпреки ,че смятах, че ги е казал ,заради подкрепата, която се е чувствал длъжен да окаже! Едва ли си спомня за мен?

Но, след години се видяхме и се оказа ,че наистина ме помни!
Едно насърчениие нищо не струва, но влива сили в човека! Една обида ранява и болката от нея е за години напред !
И не носи никаква полза! Само вреда!
Но когато те обиждат е- на война, като на война!

Лека нощ!
цитирай
18. marana69 - ....абее, приличаме си, и се привличаме, кара миа))
14.06.2022 12:45
zlika написа:
диагнозата е по-тежка и от тутьовата!
Алтавата Юла е като малко пухкаво зайче през този/тази.


и ти си..палаво..зайче @@@
цитирай
19. marana69 - стигаааа беее...драйфа ми се..от теб...((((
14.06.2022 12:48
.....

Един човек, високопоставен, ми провали конкурс След години заработихме в екип Не съм отварял и дума за това, но, непосредствено пред защитата, непоискано, той ми се извини! Не ме е познавал тогава добре, подвели го, сбъркал е! Приех извиненията му, забравил съм лошото и не му се сърдя за това!
И аз свалих товара от гърба си, който мълчаливо носех!

Имаме лошата черта да не поощряваме, а напротив- ,да товарим!
А колко малко трябва да поощриш!
Когато пристигнаха на защитата ми, първата работа на колегите беше, да ми кажат ,че са срешнали бившия ректор Питал ги ,къде отиват? На защита на колега Заинтересовал се, кой? Казали съм ,че съм от младите, сигурно не ме познава Но той упорствал Казали му Е, как да не познава Иван, пожелава успех, знае възможностите му и е сигурен, че няма да има проблеми!
цитирай
20. leonleonovpom2 - 19. marana69 - стигаааа беее...драйфа ми се..от теб...(((( 12:48
14.06.2022 15:51


Какво чакаш! Отивай да драйфаш, за да не се осереш!
Не, че и без това не си размирисала навсякъде!
Или, най- добре, с широките си военни познания се грабвай и отивай в Украйна доброволка!
Може и да ти излезе късметът там!

Непонятно ти е, защото си безчувствено към другите дръвче и не знаеш, какво животно е извинението!
И понеже си и супер ограничена, не го го и допускаш
цитирай
21. eert2 - ку-ку то
18.06.2022 22:10
да не са венци и валери, руските мекерета ?
цитирай
22. eert2 - я и крумчо се изока
18.06.2022 22:23
krumbelosvet написа:
НИКОЙ блогер не се рпадва на толкова внимание. А враговете кукуви губят време и нерви за РЕКЛАМА на ккукто, вместо да защищават убежденията си, противни на кукуто.
Кукуто трябва да бъде оставено да си кука самотно. А яйцата които снася в чужди гнезда, да се изхвърлят тихо.

цитирай
23. анонимен - Хаха
28.10.2022 18:58
petgrig написа:

Адски ми е кеф когато анонимници обвиняват други в анонимност:)
Ма сами не се усещате как си го зачуквате. Нон стоп:))))))

абе, Тутьо, ти ли си решил да говориш за анонимници. Че от 15 години ти си най-анонимният тук. Нали затова те отсвириха и Ангелинка, и Гинка, защото не общуват с фейкове.
цитирай
24. анонимен - :)
28.10.2022 19:01
Много е готино това, жалко че едва сега го виждам.
пп. А на една кукувица кукуто казал да носи 55 хил. евро, ама тя хитра, донесла само едни китайски маратонки. :))
Много е свалил гарда с тез 5 хиляди?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin1968
Категория: Политика
Прочетен: 242993
Постинги: 70
Коментари: 903
Гласове: 1884
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031