Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
31.07.2011 10:00 - СТАЛИН - НАШЕТО ЗНАМЕ
Автор: deathmetalverses Категория: Видео   
Прочетен: 3513 Коментари: 7 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ХАЙДЕ СЕГА - след като ме изкарахте и НАЦИСТ, и ИСЛЯМИСТ.., поддръжник на изрода от Осло..., наречете ме и СТАЛИНИСТ или ОБЩЕСТВЕН ВРАГ!!!






Гласувай:
13



1. ketcakuatl - Е..ЕЕ
31.07.2011 13:40
За разискванията по корана още мисля че съм прав. Какво мислиш за личността и историческата роля на Сталин?
цитирай
2. germantiger - По повод Брайвик...
31.07.2011 14:24
Първо съмнявам се да е десен екстремист

http://www.vbox7.com/play:3175bb39c6

Второ моя коментар под постинга на Глишев:

Ще мине месец, година и почти ще забравимза този случай или поне няма да се трогваме толкова.

Това е нормално - човешка психика, това насилие го е имало в историята, за жалост ще го има и за в бъдеще, в момента по света се случват и по-кървави трагедии.

Живеем в маскарад, панаир, "театър", не бих се учудил ако след години "излезе", че Брейвик не е бил никакъв националист или християнин и някой е организирал и се е позлвал от случилата се кървава баня?!

Не тъжа за жертвите, защото не ги познавам, защото са тъпи леваци (смисъл левашколеви убеждения), няколко мигрантски чавета някои от тях... със същия "успех" можеше да са идиотчета скинари, малоумни ортодокси или онези в Шотландия ако не греша католици убийци срещу протестанти главорези.

...

Лошото е че са хора (то и животни да бяха пак щеше да е лошо).
Хора и деца не трябва да мрат за нищо, нелепо, без време и в бели държави!

Осъждам Брейвик за себе си, това е убиец, изверг или каквото там се сетите, глупак също - ти го писа защо - защото вреди на каузата си ако тя е национализъм и Християнство.

...

Аз съм или бунак, че демонстрирам несъчувствието ми и така рискувам да бъда оплют от чистите бгблогърстващи тук.

Или съм разпасан човек, неадекватен на случилото се, от това също губя в очите на всеки, който ще ми чете коментара.

Всъщност аз съм свободен човек (доколкото е условна свободата), мога да заявятова което усещам - несъчувствие, досада, отвращение от лицемерието ни на нас хората, идиотизма ни да се избиваме или да вярваме в левашки или десняшки боклук, централен също.

...

Хората сме и боклук и прекрасно нещо - винаги е било така векове наред. Човешкото в нас ще се потриса от подобни кланета, чудесното в нас ще съгражда, лошото в нас ще избива. Не е цинизъм, а е нормално!

Жалко за жертвите, трагедия!
Патетиката обаче за непознати и не близки на сърцето ми не ми е присъща!
Честен съм, това е!
цитирай
3. bbfn - по въпроса за Сталин
31.07.2011 15:03
http://www.youtube.com/watch?v=ii62TqnXJkE
цитирай
4. dolsineq - Добре е, че ни припомняш за тях.
31.07.2011 16:39
Добре е, че ни припомняш за тях.
цитирай
5. анонимен - Парчето е страхотно! Ако пигмеите ...
31.07.2011 16:41
Парчето е страхотно! Ако пигмеите оплюят някой великан, то на великана му е през хуя, че оттатък.
Изобщо да не ти пука от хора, стоящи на ръба на закона и на вниманието на прокуратурата. Такива, както се появяват, така и неусетно изчезват.
цитирай
6. deathmetalverses - Попаднах на клип, където питат Владимир Путин, какво мнение има за Сталин...
31.07.2011 20:17
И какво каза той? "Ще се въздържа от коментар...,защото има много хора, които му се възхищават.., и също толкова много, които го мразят..."

цитирай
7. hristo27 - Ей сега ще те емнат...
01.08.2011 19:38
Ей сега ще те емнат...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9631481
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!