Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
05.07.2011 09:32 - СИГНАЛ - В друго време, в друг свят; Да те жадувам аз...
Автор: deathmetalverses Категория: Видео   
Прочетен: 8287 Коментари: 15 Гласове:
35


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И все пак аз съм романтична душа..., и сантиментално настроен - от време на време... Земен човек съм и почти нищо човешко не ми е чуждо... 11 месеца си изкарах доста добре тук.., и твърде много приятни емоции ме свързват с блог.бг... Не ми е много приятно и лесно, да се разделя рязко с Вас, скъпи мои нови виртуални приятели... За всички Вас е този музикален поздрав. Прочее, чудя се, къде ли изчезнаха злобните коментари на онзи ТРОЛ, който се представи за "Поздрави: Екипът на блог.бг - изтрихме Ви поста, защото ни се стори ГЛУПОВАТ" и ми го три точно 4 пъти - на 26.06 - 2 пъти, и на 02.07 - отново два?! Аз НЕ ТРИЯ коментари....






Гласувай:
35


Вълнообразно


1. mt46 - Здравей, Здравко!
05.07.2011 09:54
Тролът си е "свършил работата" и се е скрил, нищо чудно... Продължавай напред, не му доставяй "удоволствието" да злорадства!...
цитирай
2. deathmetalverses - Благодаря ти, Марин!
05.07.2011 10:14
Ще продължим напред, но и в другите ми сайтове..., макар че съм зле с времето да ги поддържам всички; Примерно в дир.бг за 5 години нямах никакъв проблем..., само че юни м.г. без да искам сам изтрих съдържанието на социуморфикус.дир.бг.., вместо да изтрия едно друго мое глогче, което се опитах да създам... Просто не знаех, че КЕШОВЕТЕ в Гугъл са МОМЕНТНИ СНИМКИ на публичните сайтове.., и са създадени именно с тази цел - ако някой те хакне или загубиш информация..., да можеш да си възстановиш... Ако го знаех, щях да си възстановя лесно лекциите, които бях публикувал там за Орфей, орфизма и трако-българската езотерична традиция, за фолклорните ни обичаи, за тълкуванието на приказките.... Много ценна информация загубих, както и сценариите за 17 мои филма.... Благодаря ти за подкрепата!
цитирай
3. hristo27 - Браво, Здравко! Избрал си люб...
05.07.2011 11:43
Браво, Здравко!
Избрал си любимата ми БГ група.
цитирай
4. magnoliya - Я . . .
05.07.2011 15:06
Я не обръщай внимание на такива блогъри. Те ходят от блог на блог, пишат си злобните коментари и очакват да видят реакцията от твоя страна. Ако му обърнеш внимание, започва още повече да злобее.
В живота си човек среща различни хора, трябва да ги приема както с позитивната, така и с негативната страна на характера им. Млад човек си, животът е пред теб! След време като се обърнеш назад, ще си кажеш: "Защо ли съм се ядосвал заради такива глупости".
Лошото е, че си изтрил без да искаш такава ценна информация. Ето, това е за ядосване, а не заради някого, когото дори и не познаваш.
Поздрави за клиповете, харесвам много "Сигнал"!
цитирай
5. cecka1504 - И аз смятам същото - не им обръщай ...
05.07.2011 16:07
И аз смятам същото - не им обръщай внимание, макар отношението на троловете да не дразни толкова, колкото невзимане на отношение от страна на модераторите.
Поздрави!
цитирай
6. babaelenica - В друго време, в друг свят, нямаше да се случват подобни дивотии :)))
05.07.2011 17:24
Благодаря за поздравите, Здравко. Видимо романтиката не ти е чужда.)
Няма смисъл да те увещавам, след като вече си взел решение.
Само молба - не закривай блога си тук, вясвай се от дъжд на вятър, не всички имаме акаунт в уърдпрес.
:)))
цитирай
7. avangardi - Здравей, Здравко!
05.07.2011 17:51
Не закривай блога си тук!!!
цитирай
8. deathmetalverses - Мисля, че няма българин на средна възраст..., хм-хм-хм...,
05.07.2011 19:24
hristo27 написа:
Браво, Здравко!
Избрал си любимата ми БГ група.



който да не обича Данчо Караджов и музиката на "Сигнал"; Виж сега, Ицо, и 'Щурците' имат попадения..., обаче бате Кирчо М., особено след като стана за известно време ДЕПУТАТИН.., взе да се възприема за нещо от сорта на енциклопедия на рокенрола///.., или енциклопедия Британика..., та лично малко ми е ..; Имам на дискове и аудиокасети почти всичко на Сигнал - и ги харесвам най-вече, защото не са надувки, а..., как да го кажа.., държат се като хора от народа - прощавай за клишето! Приятна вечер! Здравко
цитирай
9. deathmetalverses - Благодаря ти, Магнолия!
05.07.2011 19:34
magnoliya написа:
Я не обръщай внимание на такива блогъри. Те ходят от блог на блог, пишат си злобните коментари и очакват да видят реакцията от твоя страна. Ако му обърнеш внимание, започва още повече да злобее.
В живота си човек среща различни хора, трябва да ги приема както с позитивната, така и с негативната страна на характера им. Млад човек си, животът е пред теб! След време като се обърнеш назад, ще си кажеш: "Защо ли съм се ядосвал заради такива глупости".
Лошо е, че си изтрил без да искаш такава ценна информация. Ето, това е за ядосване, не заради някой си.
Поздрави за клиповете, харесвам много "Сигнал"!


Желая ти всичко най-добро от сърце и приятна вечер! Здравко Б. Спасов
цитирай
10. deathmetalverses - Към Авангарди, Цецка1504, Есен и Баба Еленица
05.07.2011 19:45
avangardi написа:
Не закривай блога си тук!!!


Много съм Ви задължен за подкрепата, приятели! Ще бъде глупаво, наистина, да напускам без бой сцената... Защото, от друга страна, се чувствам и някак си морално задължен към публиката, която открих тук..., да продължа напред.., както и към всички, които продължиха да подкрепят с гласовете си блога ми.., когато ме нямаше... Слънчева и сияйна седмица за всички Вас! Здравко
цитирай
11. darcy - И аз ти давам гласче
05.07.2011 20:29
ако това има значение за оставането ти :-)
цитирай
12. kometapg - Скорпионите никога не се предават! ...
05.07.2011 20:55
Скорпионите никога не се предават! Нима не го знаеш! Поздрави и остани тук!:)
цитирай
13. bven - Всеки ден е един урок и всеки получава улок, чрез който израства. Тук и сега!
05.07.2011 21:16
Съгласен ли си ?!:)
цитирай
14. 4aiotgluhar4e - Поредният хубав блог, който ще п...
05.07.2011 23:49
Поредният хубав блог, който ще пресъхне :( Само простотията е неизтощима!
И аз давам гласче, ако... :)
цитирай
15. inel379 - :)
06.07.2011 18:21
Сигнал продължава да ни изпраща сигнали - силно емоционално обагрени!:)
Някои неща не отминават, защото хората без любов и мечти не могат!
Вълнуващ избор!
Поздрав!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9568442
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58743
Спечели и ти от своя блог!