Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
16.04.2015 08:18 - БРАНИТЕЛЯТ НА ЗАКОНА, CALLIFORNIA UBER ALLES, ВАКАНЦИЯ в КАМБОДЖА - най-доброто от DEAD KENNEDYS
Автор: deathmetalverses Категория: Политика   
Прочетен: 1858 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
I FOUGHT THE LAW / БРАНИТЕЛЯТ на ЗАКОНА*image

Аз браня закона (и побеждавам),
Пиейки бира под горещото слънце,
Аз браня закона и побеждавам,
Ако се нуждая от секс получвам
Напълно безплатно каквото поискам,
Със всичките екстри -     
Аз браня закона и побеждавам...

Законът не е мръсна дума,
ако имаш за приятели ПРАВИЛНИТЕ ХОРА,
Ето как държавите се движат
и  защо селяните бягат в града,
А гейовете са най-добрите приятели,
които някога съм имал,
Аз браня закона,
И побеждавам ...

Аз издухах мозъците на Джордж и Харви
с моите шест димящи дула,
Аз браня закона - и побеждавам ...

Ще напиша моята книга
и ще спечеля един милион,
Аз браня закона  - и побеждавам...

Аз съм новият фолклорен герой на Ку Клукс Клан,
Моите приятели ченгета намират това за прекрасно,
Можеш да се отървеш и от убийство, ако имаш значка,
Аз браня закона
И аз побеждавам.
Аз съм ЗАКОНЪТ,
Ето защо побеждавам!

*Този текст не е на CLASH или БОБИ ФУЛЪР. DEAD KENNEDYS го изпълняват на концерт, след което песента е забранена от властите.

HOLIDAY IN CAMBODIA

И така, ти ходи на даскалo година или две
И мислиш, че всичко си (научил,) видял (или разбрал);
Със колата на баща си смяташ да отидеш някъде далеч,
На Изток, където всички типове са като теб, недей крещи;
Пусни етно джаз, за да покажеш какъв страхотен пич си,
На твоето стерео за пет хилядарки, 
Похвали се, че знаеш как негрите усещат студа,
И бедняшките квартали (гетата) са прекрасно място за живеене(1)

Сега е времето да вкусиш онова,
От което се страхуваш най-много,
Right Guard(2) няма да ти помогне тук,
(Затова) Стегни се, скъпи мой...

Това е отпуска в Камбоджа,
Трудно е, приятелче,но животът е такъв.
Това е отпуска в Камбоджа,
Не забравяй да вземеш и жената...

Ти си снийч(3) със звезда на корема и насмукан като пиявица ,
Ти искаш всички да действат като тебе...
Подмазваш се и лъжеш, кучко, надявайки се да забогатееш,
Но тъй или иначе, твоят шеф ще си остане по-богат,
Ами, бачкай по-усърдно, със дуло, опряно в гърба,
За една купичка с ориз на ден,
Робувай на войниците, докато не умреш от глад,
Тогава главата ти ще бъде набита на кол,
Сега може да отидеш там, където хората са като един(4),
Сега може да отидеш там, където мечтите ти са осъществени,
Ето от какво се нуждаеш, синко:

Това е отпуска в Камбоджа,
Където хората се обличат в черно (5)
Една почивка в Камбоджа,
Където ще целуваш задници или ще пукнеш ...

 Пол Пот, Пол Пот, Пол Пот, Пол Пот (и т. н.)

Ето, това е една ваканция в Камбоджа,
Където ще правиш, каквото ти наредят.
Една почивка в Камбоджа,
Където гетата са прекрасно място за живеене ...
........................................................................................................
 
  1. Оригиналният израз е: "имат толкова много душа".
  2. Марка мъжки дезодорант.
  3. Снийчовете със звезди на корема се гордеят, че имат такава, и презират другите, които нямат звезди – герои от комикс на ДОКТОР СЮЗА. Също така – и ПРЕДАТЕЛ, жарг.
  4. Т.е. унифицирани, стандартизирани, уеднаквени по силата на някаква принуда, в случая диктатурата на "Червените кхмери"
  5.Азиатците смятат БЕЛИЯ ЦВЯТ за ТРАУРЕН, а ЧЕРНИЯ – за радост, щастие.image

Callifornia Uber Alles

Аз съм губернаторът Джери Браун,
И моята аура ви се усмихва,
Никога не я засенчват облаци,
Скоро ще стана ваш президент...

Картър* скоро ще си замине
И аз ще заема неговото място,
Аз ще бъда вашият ЛЮБИМ РЪКОВОДИТЕЛ,
В училищата ще въведа медитация,
В училищата ще въведа медитация!

[Припев:]
Калифорния над всичко,
Калифорния над всичко!
Над всичко - Калифорния,
Над всичко - Калифорния...

Будисткитв фАШИСТИ ще ви контролират,
На 100 процента, естествено,
Вие ще бягате ...
И винаги ще ходите със щастливи лица...

Затвори очи, това не може да се случи,
Големият брат скоро ще дойде на бял кон,
Да спаси твоя задникот побъркани хипита.
Прекрати съпротивата, или ще се наложи да плащаш,
Омекни,клекни - или ще се наложи да плащаш!

[Припев]
Сега 1984-та година**
Тропа на твоята врата.
Това е велурено-джинсовата тайна полиция.
Те са дошли за твоята "неизправна" племенница.

Влез в лагера, без да вдигаш ненужен шум.
Сега ще можеш да се превърнеш в изправена жива факла.
Не се тревожи, това е просто един душ,
А това е едно цвете, което да закичеш на ревера си...

Умри от органичния отровен газ.
Змията снесе яйцата си вече .
Ти ще издъхнеш, дребен смешнико,
Когато оближеш задника на президент Браун,
Когато се свържеш анално с президент Браун...

* Джими Картър, президент на САЩ от Демократическата партия, 1977-1980. (На постера е изобразен неговият наследник от Републиканската партия - Роналд Рейгън - 1980 -1988)

** Известният роман - политическа антиутопия на Джордж Оруел (публ. 1949-та).



Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9645566
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58761
Спечели и ти от своя блог!