Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
13.08.2012 08:00 - Как Сталин помогна на Мао да създаде Китайската народна република (док., Русия)
Автор: deathmetalverses Категория: Политика   
Прочетен: 4302 Коментари: 3 Гласове:
17

Последна промяна: 13.08.2012 09:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
image
image
image
Художник: Диего Ривера (Мексико)

image
Председателят МАО - 1946 г., провинция Янан

image
Председателят на Китайската комунистическа партия Мао Дзедун и  генералисимус Чан Кайшъ (Кайшек - друга транскрипция), председател на Куоминдана (Гуоминдана - китайската националистическа партия, извършила антимонархическата революция от 1911 г.) в общ фронт срещу японските окупатори - 1945 г.

image
Председателят на Китайската народна република (континентален Китай) Мао Дзедун на корицата на сп. "Тайм", 1950 г.

image
Генералисимус Чан Кайшъ (Кайшек) на корицата на сп. "Тайм", 1955 г., като президент на Република Китай (след оттеглянето на войските на Гуомидана на остров Тайван (Формоза - португалски)).







Гласувай:
17


Вълнообразно


1. djani - Глухонемите филми не са на мода...
13.08.2012 08:15
Всичко оставяш на фантазията ни? Така и баба знае. Тарикат!
цитирай
2. deathmetalverses - И защо е тази злоба толкоз рано сутринта?
13.08.2012 10:10
Сигурно жената не ти е пускала от доста време, мой човек, понеже миришеш гадно и не си се избръснал под мишците, понеже мъжете, които си махат там космите, според теб, предполагам, са "педали"?! Хм, срамота е да не разбираш руски език! Eто, аз например съм изучавал и владея горе-долу добре 4 чужди езика, а ако броим и руския, и сръбския - стават 6; Така че - учи езици, мой човек, заслужава си труда! БЪРНАРД ШОУ: "Човек живее едновременно толкова животи, колкото изкуства и езици владее"!!!!!!
СЕРИОЗНО: Бих искал да сложа субтитри, само че НЯМАМ КИНТИ, за да си купя лицензиран софтуер.
Ти, вместо да ми даваш акъл, що не дадеш малко кинти ..., има доста интересни филми, които бих превел от френски, английски, немски и италиански или руски..., защото си заслужава да се гледат и от българския зрител; И особено от младото поколение.............................., което е задължено да учи по история за "подвизите" бате Бойко и хер Флик, но не изучава руски език!

Не, приятелю мой, не съм нито русофил, нито русофоб, нито мразя евреите, нито ги обичам - не познавам нито един БГ евреин лично, така че не мога да си съставя мнение за тях...

Обаче е факт, че много БЪЛГАРИ, и то - християни, се опитаха да ме окрадат, да ме лишат от собствеността и да ме убият; има и преписка в съдилищата и прокуратурата, ако те интересува; прочее, доволен съм от БГ съдилища, защото ме ЗАЩИТИХА от самоуправството на завистливите ми и алчни, подли РОДНИНИ! Та имам хиляди причини да мразя българската си рода, а не евреите, руснаците или ромите .................

цитирай
3. lambo - Как ли ?
13.08.2012 10:34
Цялото въоръжение на разгромената 1,5 милионна японска Манджурска армия,

Сталин го дава безвъзмездно на Мао - 1 000 танка, 5 000 оръдия и т.н.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9622583
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!