Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
11.07.2016 09:28 - DARK ENLIGHTENMENT /part I МРАЧНО ПРОСВЕЩЕНИЕ, част 1 БГ ДЕТ МЕТЪЛ ПОЕЗИЯ
Автор: deathmetalverses Категория: Поезия   
Прочетен: 2219 Коментари: 3 Гласове:
13

Последна промяна: 18.11.2016 17:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На Господа не се моли,
На Господа не се сърди,
Господа... недей дразни,

Господа недей вини -
За своите беди:
Молецът в конфитюра
Дали не беше
Точно ТИ?!

На Господа не се моли,
На Господа не се сърди,
Господа... недей дразни -
Да ти даде пари
Не може Той:
Не са Му нужни - в брой! -

Вселената ... ИЗОБРЕТИ ...
И ... ЗАДГРОБНИЯТ ЖИВОТ!...

Ако някой дявол призовеш,
  - Ако някой дявол призовеш! -
Във пост дълбок
И с кървави сълзи -
Ако някой дявол призовеш,
- Ако някой дявол призовеш! -
Със нежни, ангелски черти -
Всичко може той да ти даде,
Без да се свини  -
Кажи му само
КОЛКО ИСКАШ ти! 

Всичко може той да ти даде -
Без да се свини:
И ВЛАСТ.., и СЕКС.., ПАРИ..,
И СЛАВАТА СВЕТОВНА -
Кажи му само
КОЛКО... ИСКАШ... ти! 

Защото ... ТОЙ ги е ...
ИЗОБРЕТИЛ!...

И цял живот
Ще гаснеш бавно ти, (х2)
И цял живот..,
Ще бъдеш негов РОБ..,
И цял един живот
Ще си ИЗВЕСТЕН ти (х2) -
Като поредният
Подвил опашка
ЗВЕРО-ПРЕПОДОБЕН 
СКОТ!

И цял един живот
Във твоя плитък гроб
Ще умираш бавно ТИ -
Бидейки ВЕРЕН РОБ
На своя УМ
НЕОБУЗДАН!

31 май 2015. Автор, авторски права и изпълнител на песента: ДЖАК Б. САЛВАДОР и групата му THE SOLDIERS OF SATAN PROJECT.










Гласувай:
13


Вълнообразно


1. hloris - Здравко,радвам се,че отново си тук...
11.07.2016 19:23
превода е направо...трепач!
Кърти с една дума!
цитирай
2. deathmetalverses - ...
11.07.2016 20:23
Хм, благодаря, Хлорис. Песента си е моя, а не превод, това е артистичният ми псевдоним, а групата основах като ученик в 8-ми клас, разпаднахме се 1992-ра, поради липса на спонсори... Единственият член останах аз. Текстописецът, вокалистът и басът. От онези години ми останаха 2 демо касети, записани в Радио Пловдив. По-сетне непознати нови фенове от София издадоха три стихосбирки с ноите езотерични метални строфи. Никога не съм се смятал за ПОЕТ или певец, или музикант... Макар че ДРЪНКАМ на пиано и китара, не мисля, че мога да свиря....Лека вечер!
цитирай
3. troia - И аз
12.07.2016 13:17
си помислих най-напред, че си я превел, но после прочетох пояснението ти.
Стилът ти е по-различен, сбит, изчистен, но въздейства.
И на мен ми хареса.:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9645465
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58761
Спечели и ти от своя блог!