Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
08.08.2010 09:43 - SHORT THEORY..& SURVIVAL IV /THE IRON MONK - Gothic Metal
Автор: deathmetalverses Категория: Поезия   
Прочетен: 1694 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.10.2010 21:33


SHORT THEORY..& SURVIVAL IV /THE IRON MONK   /Хор/: “Господи! – Помилуй.., и прости!” /3/   Кого наричаш ‘господар’.., На кораба с пиратски флаг.., И разпокъсани от бурята платна – Нали самият ти си.., КУКЛОВОД.., от класа?!   Кому се кланиш ничком.., Толкова усърдно.., И харчиш си последният петак.., За развалени свещи.., в храма.., Пред публика.., добре.., избрана?!   /Хор/: “Господи! – Помилуй.., и прости!” /3/   Идолите.., може би.., си разрушил – От страх и животински ужас.., Може би – пред Неизвестното.., Но своята глава в саксията.., Със птичи тор и орнаменти.., Не би могъл да съхраниш – От Ханибал.., Нетраен е сънят.., Във лятна нощ.., И не предсказва той.., УСПЕХИ...   Я сваляй гащите.., веднага – И хубаво се надупи.., Задникът си обърши.., с парцал – Камшикът със опашки седем.., В моите ръце.., свисти...   Трепериш.., като трепетлика.., Лицето ти е.., тебешир – От жегата и от студа.., Защо да те е ‘срам’ – от Съвестта?!   Те.., ЧЕСТНИТЕ.., Измират първи – Когато има глад.., И смутове.., или брожения.., Световна криза.., И ВЯРАТА – във лубрикантите.., Или СИСТЕМАТА.., Троши се – като буца суха пръст.., Върху КОВЧЕГА...   И кой.., от ЧЕСТНИТЕ.., Е станал.., някога.., ИЗВЕСТЕН.., МЕЦЕНАТ.., или ПОЕТ.., Или ВОДАЧ – На глутница.., От гладни псета?!   Защото.., не е мъртва.., ТРУДОВАТА КЛАСА –   И водката.., не беше.., изстудена.., И черният хайвер – безплатен –   БУНТОВЕ.., ще има.., още.., И трусовете във властта.., Ще продължат – Четвъртата вълна.., ще помете.., ОНЕЗИ.., малцина.., ИЗБРАНИ.., Които.., Никой никога.., не е.., избирал...   /Хор/: “Господи! – Помилуй.., и прости!” /3/   Кого наричаш.., ‘КАПИТАН’.., На свойта преобърната.., карета – И този.., камък воденичен.., Който сам на шията си окачи – Не е ли.., последната греда.., в окото.., От кривите огледала.., За виждане.., назад?!    - МАХНИ Я!!!   Камшикът.., във ръцета ми.., свисти.., И моето сърце – кърви.., Но изборът е твой – изцяло: Вендетата.., не е.., в стила ми – - ДИШАЙ ! /3/ - И задникът си.., обърши!   Аз ще ти дам.., УТЕХА...   Във всяка столица световна на разврата.., Аз имам.., ГРОБ – добре почитан.., Със салюти.., и цветя.., или бикини.., По времето на празник.., светъл.., На всяка морска гара.., и летище.., КУРВИ.., имам си.., безчет....   Но ТЕ.., измират..., всички.., постепенно – Като метала се износват.., и прането.., Докато аз съм.., вечно жив.., и МЛАД...   Наричат ме.., “Войник - без име и адрес”.., Наричат ме.., ХУнак Кеел и Виракоча.., Наричат ме.., “Железният монах от Шао Лин”.., И богдиханът ХУАН ДИ.., Наричат ме.., и Дон Жуан.., Тартюф.., И Калиостро.., И Дон Кихот.., и РОСИНАНТ.., Наричат ме.., “Летящият Холандец”.., И Пиер Безухов.., Наричат ме – и “Скитникът Евреин”....   И скитам – хиляди години.., Кръстосвам.., полюси – нашир и длъж.., И океани.., познавам цялата Земя.., Със цигулката си.., овехтяла.., И толедски меч – през рамо...   Нагледах се – на кървища и пепел.., Нагледах се – на масови гробове.., И торни бръмбари – в ръжта.., На извращения безчет.., И болни мозъци.., И демони – в човешки лик...   Ти знаеш ли.., че нямам нерви.., вече.., И стомахът си заших с дебел конец – Лицето си не смея да насоча в огледало.., И с просяците.., нощем спя.., По мръсните гишета и ъгли – В отпадъчна хартия се увивам.., През главата.., да не ме.., познае.., Някой..., син?!   Не може вече нищо.., да ме впечатли – И ужасът.., далеч от мене.., бяга.., И боговете на войната.., И самата.., СМЪРТ...   Купища.., отрязани глави.., на ‘еднодневки’.., Със електрически трион.., и жици – Кошове.., панери.., и паници.., Пълни със избодени очи.., На пеленачета.., и на кърмачки – Тамерлан.., и хан Чингиз.., Йерусалим – на ТИТ-ВЕСПАСИАН.., И кръстоносците.., Масада.., Изнасилените рицари от Родос.., Под сянката на ятаган поръбен.., БИЗАНТИОН.., и ТРОЯ – на АХИЛ.., И ‘цветните войни’ по Юкатан.., Въстанието на СПАРТАК.., И КРАЯТ му – по Виа Апиа.., МОХАНДЖО ДАРО.., и ГОНДВАНА..., Изгарянето на деца – във ранният ТИБЕТ.., И КАРТАГЕН.., Аушвиц.., Треблинка.., Бухенвалд.., Или Катинската гора и Лидице.., Онези гладиаторски борби.., На християните.., със диви зверове.., И антимавърската.., “РЕКОНКИСТА”.., “Чуковете” – срещу вещици.., и богомили.., И чечмеки.., подписани от БОРХЕС.., И ЕКАТЕРИНА...   Аз имам.., много имена.., и маски.., И множество.., родини.., имам – Говоря.., всичките езици.., на света.., И ангелските диалекти – тоже! – Не може нищо.., да ме впечатли...   Ах.., как искам да заспя! –   Махнете се от мен.., кошмари.., Махнете се от мене – призраци.., Аз искам.., да ръждясвам.., в мир.., И да се празня – в бирени капачки...   Махнете се от мене.., призраци.., Аз просто искам.., да поспя!


Тагове:   Iron,   short,   MONK,   Theory,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9569872
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!