Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.08.2010 08:43 - BUSTER I.., BIRTHDAY SONG
Автор: deathmetalverses Категория: Поезия   
Прочетен: 613 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.10.2010 20:15


И двете са ХАРД РОК. Задължителен родителски контрол 18 +

BIRTHDAY SONG   Кой измисли.., тази глупост, Кой измисли.., тази подигравка.., Кой измисли.., тази.., простотия –   Да празнуваш.., с фойерверки..., Флейти пъстри.., и ракети..., Всяка следваща година.., На една и съща дата – Успешният.., напредък.., На сърцата – към старческа.., Сенилност.., и петна.., и листопад?!   Кой измисли.., тази глупост, Кой измисли.., тази подигравка.., Кой измисли.., тази.., простотия –   Чи си задължен.., да черпиш – щедро, Със пияни вишни.., и коктейли.., нежни.., Тези.., дето.., цял живот те мразят, Тъпчат .., като росната трева.., в лехата.., И се "обиждат" – за това.., че.., съществуваш – Някъде.., на границите..., на абсурда.., В подмолите.., на този.., свят?!   Не се опитвай.., да откъснеш.., С мокри длани.., или разранени пръсти.., Розовите.., свежи.., пъпки.., В саксията.., забравени.., цветя.., Която кисне.., безпризорно.., върху.., Твоето.., прашасало.., пиано – И струната.., която оцеля.., единствена.., Върху цигулката.., на Паганини – Не се опитвай.., да изтръгнеш:   - Това е.., твоята душа..., ценщ я!...   Ценщ МИГЪТ.., Ценщ и ВЕЧНОСТТА.., И времето.., на ‘другите’.., ценщ...   Аплодисменти ли.., очакваш.., брат ми – Овацийте.., не хранят.., мариачи.., Овацийте.., не стигат.., значи.., Да се приведеш.., в ‘приличен вид’.., И своята.., квартира.., да платиш...   Не се е променило.., нищо.., значи – От времето.., на княз.., Орфей...   Кой измисли.., тази глупост, Кой измисли.., тази подигравка.., Кой измисли.., тази.., простотия –   Да празнуваш.., своят.., ден рожден?   - Дайте го насам – да го обеся.., Със собствените му черва – Че може.., и да му.., хареса.., Ако го.., “подпрб” – отзад....   BUSTER I   Отрепка съм – Не ме е страх да го призная..., Отрепка съм – Не ме е страх..., На глас висок да изкрещя –   Дългият престой в кереча.., Мойте пръсти уякчи – Сред пламъци от вечен скреж и ледове.., Катран и серни облаци зловонни.., Във блато със кошмари, и оси, и рози…, На търпение се уча аз – От сектата на удушвачи – туги..., Сред голи охлюви – в калта, и паяци.., Пияни.., висящи гордо..,като лишей по елхите.., И търтеи.., които майсторят ласа – За кукловоди, индианци.., и кравари...   Отрепка съм – Не ме е страх да го призная..., Отрепка съм – Не ме е страх..., На глас висок да изкрещя –   И в тази нощ.., ‘пресвята’ – За целият.., ‘изискан свят’.., на перукирите.., И ‘фазомерите’.., и ‘канонерките’.., И ‘гаечните ключове’.., Когато греят хиляди звезди.., навън – От порцелан.., или стъкло –  нахални.., И ‘мастерзингерите’.., Се напиват.., до припадък.., В таверните на Бакхус и Инана..., От своята бърлога.., сива..,  Аз ще изпълзя – Като КРАДЕЦ.., На диамантени сърца.., И в краят на сумрачния ТУНЕЛ.., Запушен от подпочвени води.., Светкавиците ще разчистя – С калейдоскоп.., от черепи кристални.., И сплетени косщ...   В дрогерийте.., Не се продава.., ‘дрога’.., Сестро!...   И за гърлата.., скверни.., аз ще стискам.., С цялата си сила – до припадък.., Всички.., осветени .., НЕЧЕСТИВЦИ – От Канона.., благодарствен.., На Закона и Реда.., И измислената.., ‘жива вяра’.., Във десятъка.., и ‘вечният живот’ – За светлосенките.., които “любят”.., страстно.., Нашите деца – и чуждият имот.., или невести –   И всички тез.., мизерни завистливци.., Със бръснати глави и пиърсинги.., Върху левият клепач., и дясното зърно.., Които спънаха.., с конец.., Във есенната кал дълбока.., Кварталният клошар.., И продавача.., На близалки и надежди – Под онази кула крива.., Със часовници разстроени.., И опустяла.., Където само.., изтерзани.., Ветрове.., за пикник ..,спират.., А плъховете.., мързеливи.., във канала – От смях .., и плюскане.., умират…   Ще стискам.., техните гърла – Със цялата си сила.., до припадък!   Че кожите.., одрани прясно..., С най-ръждивият бръснач..., За празника.., на спиртоварите.., На ЛЕГИОН .., от живи.., мъртъвци.., И зле платени.., оплаквачки.., на поети – По куките.., отчаяно висят – и викат! – Името.., на северният ВОДОВЪРТ – Сред облаци.., от дим лютив.., И тлъсти.., като гурели.., мухи –   И чакат…, за Орела на Один .., Да дойде той.., и ги спаси – Разперил кървави криле.., Над ясеновото дърво – С отсичен пън.., във полунощ....   И в онзи ТРАП – Дълбок , и безутешен, и злокобен.., Където веят адски ветрове.., И скелети на кухи кукли ронят.., Кървави сълзи върху рояла.., На заключеното време.., Където.., няма.., ПРОШКА, И пощада.., спомени.., и старост.., И сънища.., с лица.., и имена – и форми –   Където.., бичът седмоопашат.., И старовремски.., Налага.., с нови резки.., и черти.., Модернистично.., методично.., без пощада – Всички .., електрически триони.., И изнежени змиорки.., Които наш΄те гласове.., Изместват.., В спектъра инфрачервен –   И само празните.., обвивки.., скитат.., На душите.., и на живите сърца – Под изгаснали.., трироги свещи.., в храма.., Катт нахални.., черни пеперуди..., И кошмарни.., призраци.., злояди.., Които плюят.., скакалци...   Знаеш ли, как искам, брат ми..,, Знаеш ли.., как искам – Да ги завлека – О Т В Ъ Д ! ...   Отрепка съм – Не ме е страх..,да го призная..., Отрепка съм – Не ме е страх..., На глас висок .., да изкрещя....  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9633670
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58759
Спечели и ти от своя блог!