Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
09.02.2020 18:47 - КОГАТО ПОРАСНА / FEVER RAY/ Български превод
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 872 Коментари: 1 Гласове:
16

Последна промяна: 09.02.2020 18:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 От списание "ОРФЕАНУМЪ - клубъ за музикална поезия" Превод: Здравко Б. Спасов, 2010.

WHEN I GROW UP /FEVER RAY /КОГАТО ПОРАСНА /ФИВЪР РЕЙ (2009)

Когато порасна,искам да стана лесовъд,

Който тича през мъха на високи токчета -

Това ще направя, хвърляйки бумеранга,

И ще го чакам да се върне при мен...

 

Когато порасна,

Искам да живея близо до морето -

Щипки от раци и бутилки ром,

Ето това ще имам -

Втренчена в морската раковина,

Ще чакам да ме прегърне...

//////////////////////////////
image
////////////////////////////

 

Влагам душата си в това, което правя -

Снощи нарисувах забавен човек,

Но с тъмни очи и провиснал език;

Получи се нещо доста лошо, 

Никога не съм харесвала тъжния поглед

На някого, който иска да бъде обичан от теб...

 

Много съм добра с растенията,

Когато моите приятели са надалеч -

Оставиха ме да поддържам почвата влажна,

И на седмия ден аз си почивам,

Но само за минута – две...

 

Сетне се изправям на краката си и плача за вас -

Защото имате краставици на очите,

Прекалено много време, изразходвано за нищо -

Лицето от тавана изчаква подходящия момент,

Ръцете му са прекалено дълги – чакам да ме хване,

Очаквам теб ... да ме прегърнеш....







Гласувай:
16


Вълнообразно


1. deathmetalverses - Благодаря ти, приятелю!
10.02.2020 08:02
kossef написа:
Модерно парче... Като имам предвид чалгата. Разбира се не само нашата... Че чалга има мнооого по света е отдааавнашен факт...А за превода - тук поезията ми е далечна, вероятно не съм порасъл за да се "смаля" на млад - 19 - 20 годишен, наопаки на заглавието, хе, хе... Клипът е интересен. За моята "ерудиция" в смисъл музикални клипове. И върху фундамент "Безграничност на Вариантите за Осъществяванията на Световете" го оценявам като хубав. Изслушах и го изгледах с удоволствие. Даже си "краднах" идея, която засега няяяма да споделя, амчи… С това "амчи" само загатвам за нея.
С други думи не е лошо да надничаш в нечии публикации...
Здравко, да си здрав, чу ли?...

Успешна нова седмица!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9568098
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58743
Спечели и ти от своя блог!