Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.02.2019 19:57 - Защо изхвърляте КНИГИ на боклука?! ПО-БЕС-НЯ-ВАМ!!!
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2676 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 
Много пъти съм виждал изхвърлени на боклука ЗДРАВИ и СТОЙНОСТНИ стари или по-нови КНИГИ... "Резерватът на таласъмите" от Клифърд Саймък може и да не е най-добрата му фантастична новела, но... Едно време ми хареса - когато през 1980-те/90-те години на миналия век четях такава литература... Тази беше захвърлена пред Корпус №3 на Техническия университет - София, филиал Пловдив, заедно с други 10-ина, в ДОБРО СЪСТОЯНИЕ.... Успях да спася само тази (хм, математиките нещо не са ми хоби...). 
///////////////////////////////////////
Прочее, дядото на майка ми е бил военнопленник в Англия към края на Първата световна война и разправял, че РАЗДЕЛНОТО СМЕТОСЪБИРАНЕ било широко рязпространено на Острова още тогава - българските военнопленници събирали железа в специални контейнери, хартия - в други, стъкла - в трети... ОЩЕ ТОГАВА, преди 100 години!!! 
И в Пловдив разположиха контейнери за разделно сметосъбиране - към 2014-15-та, но ... Народът продължава да смесва отпадъците, които могат да бъдат РЕЦИКЛИРАНИ...
////////////////////////////////////////////
Ако някой има ИЗЛИШНИ КНИГИ, моля, не ги хвърляйте на БОКЛУКА!!! ЩЕ Ви дам пощенски адрес, където да ми ги изпращате -  защото бих искал някой ден да отворя АНТИКВАРИАТ в едно съседско мазе - ако някоя банка ми даде кредит, разбира се...
//////////////////////////////////////////////////////////////////////
Лека вечер!




Гласувай:
6


Вълнообразно


1. bojinkata - Чел съм я! На руски! Поздрави!
18.02.2019 21:34
Чел съм я! На руски! Поздрави!
цитирай
2. deathmetalverses - Това е издание на издателство "Отечество"
18.02.2019 22:23
bojinkata написа:
Чел съм я! На руски! Поздрави!


от далечната 1982-ра, в превод на Живка Рудинска, коричната цена е ... 0,65 лв ( шестдесет и пет стотинки!!!) Сега, когато се загледах в издателското каре, забелязах, че има и дата 28 февруари - "излязла от печат" - тоест е на 37 години! Мале! Едно време имаше цели издателски екипи (някои длъжности бяха и СА - признавам! - излишни; да се намери работа на близки и роднини, или по партийна линия - "парашутисти", назначавани на синекурни длъжности или като ЦЕНЗОРИ...), но повечето съвременни издателства нямат щатни КОРЕКТОРИ!!! Професията "коректор" за мене, като литератор, е много важна!
Благодаря ти за отзива, приятелю! Лека вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9631976
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!