Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
28.09.2018 19:11 - Пред портите на Троя /бг превод/ MEDEN AGAN, ILLUSIONS, 2007
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 834 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 28.09.2018 19:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 AT THE GATES OF TROY - от албума "Илюзии", 2007, на "МИДЕН АГАН"

PARIS/ ПАРИС:
"I see her!! She"s smilling at me!/
Виждам я! Тя ми се усмихва!
She"s so beautiful!
Колко е красива!
Goddes of beauty!
Богиня на красотата!
I need that girl!! I want ti
Имам нужда от това момиче! Искам я!
Take her with me!!"
Ще я взема с мен!

ELEN/
ЕЛЕНА:
"Paris my love!! Need you!!
Парис, любов моя! Нуждая се от теб!
I want to share my life
Искам да споделя
With you!
Моя живот с теб!
There is full moon
Тази вечер
Tonight И
ма пълнолуние!
It will be our guide
То ще бъде нашият пътеводен лъч
Light to heaven!!"
Светлина към Небесата!
(refrain)
(припев)

PARIS/
ПАРИС:
"Gods of wind
Богове на вятъра,
Take me home
Отведете ме у дома,
I want this
Искам тази болка
Pain to go away!!"
Да свърши!
All my dreams
Всички мои мечти
Come true
Се сбъднаха,
The woman of
Жената на
My life is mine!!
Живота ми е моя!

ECTOR/
ХЕКТОР:
"The prophecy it"s finally
Пророчеството най-накрая
Revealing!!
Се разкри!
The shadow fall in to
Сянката падна върху
My kingdom
Моето царство,
I see the ships!! The war
Виждам корабите! Войната
is Near"
Приближи!

"I bless this land!! With the
Благослових тази страна!
Blood of my enemies!!
Скръвта на моите врагове!
The gods are with me!!
Боговете са с мен!
I rule my destiny!!"
Аз управлявам моята съдба!

ACHILE/
АХИЛ:
"This is the time for glory
Време е за слава!
Ournames
Вековете ще съхранят
Will stand for
Нашите имена!
Centuries!! This
War will never be
Тази война никога няма
Forgotten
Да бъде забравена -
The immortality!! Is out
Безсмъртието е
There!!
Навсякъде тук!
(At the gates of Troy!!")
(Пред портите на Троя!)

(refrain)
(припев)

ODYSSE/
ОДИСЕЙ:
"I take my dreams Аз ще мечтая
Till my last breath До последния си дъх:
So much hate!!
Толкова много омраза,
So much death!!
Толкова много смърт!
Out of walls of Troy!! 
Извън стените на Троя!
Gates of Troy it"s 
Портите на Троя
Time for war!!"
Са време за война!

PRIAM/
ПРИАМ:
"Give me back the
Върнете ми
Blood of my son
Кръвта на моя син,
Let me wash his
Нека да измия
Body
Неговото тяло,
Let me say the
Позволете ми да кажа
Prayers to this
Молитвите към тези
Gods for his
Богове, които отговарят
Soul to be
Душата му да бъде
Blessed"
Благословена!

Ector flying away...
Хектор отлетя...
Dreaming away...
Сънувайки...
Live!! The eternal glory!!
На живо! Вечната слава!

ACHILE/
АХИЛ:
"This is the time for glory
Време е за слава!
Ournames
Вековете ще съхранят
Will stand for
Нашите имена!
Centuries!! This
War will never be
Тази война никога няма
Forgotten
Да бъде забравена -
The immortality!! Is out
Безсмъртието е
There!!
Навсякъде тук!
(At the gates of Troy!!")
(Пред портите на Троя!)

(refrain x 2)
(припев х 2)
Превод:
 ЗДРАВКО Б. СПСОВ, 2015
///////////////////////////////////////////////
image
Oбложка на първия албум от 2007 на "MEDEN
 AGAN"
/////////////////////////////////////////////////////

 






Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9571163
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!