Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
18.02.2018 15:26 - Не говори с непознати (2010) Картина в памет на Рони Джеймс Дио
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1695 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 18.02.2018 15:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
Не говори с непознати, художник: Здравко Б. Спасов, 2010 Don`t Talk To Strangers, Artist: Jack B. Salvador, 2010 RIP To Ronnie James DIO.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 


Не разговаряй с непознати,
Защото те могат единствено да ти навредят.
Не пиши върху звездната светлина,
Защото думите могат да станат реалност.
Не се крий зад вратите залостени, защото само ти
Можеш да намериш ключа, с който да отключиш душата си...


Не тръгвай към Рая,
Защото в действителност има само Ад.
Не помирисвай цветята,
Те са вредна дрога, която те кара да губиш съзнание.
Не си мечтай за жени,
Защото заради тях ... ти ще ПРОПАДНЕШ...


Хей ти, познаваш ме, докосваш ме, аз съм истински.
Аз съм единственият - завинаги,
Който ти позволява да виждаш -
Почуствай ме, аз съм опасен,
Аз,  НЕПОЗНАТИЯТ...

image
И аз, аз съм мрак.., аз съм гневът, аз съм болката.
Аз съм твой ГОСПОДАР -
Онази ЗЛА ПЕСЕН, която не можеш

Да прогониш от своето съзнание -
И аз те подлудявам...


Недей да говориш.
Не им позволявай да те подлудят.
Бягай далече, бягай далече...
Тръгвай!
Не ........ не ....
Не им позволявай - да те подлудят.


Предпази своята душа.
Не танцувай във мрака, защото
Можеш само да се спънеш и да паднеш.


Не пиши върху звездната светлина,
Защото думите могат да станат реалност.
Не разговаряй със непознати.
Защото те могат само да те натъжат.
Не си мечтай за жени,
Защото заради тях ти ПРОПАДАШ.
Бягай далече...



Тагове:   ronnie james dio,   DIO,   dont talk to strangers,


Гласувай:
10


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9551821
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58736
Спечели и ти от своя блог!