Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
27.12.2017 12:56 - Дядо Добри (Пловдивски графити №122)
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1111 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 27.12.2017 12:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Снимките с графита на Дядо Добри ми бяха предоставени от shveik5.blog.bg, за което съм му адски признателен!!! Благодаря ти, приятелю! Намира се около пощата в жк "Тракия". Но може скоро да бъде засипан с пясък,пръст и чакаъл, тъй като общината подравнява алеята/тротоара/... Добре Димитров Добрев, по-известен като Дядо Добри, е наричан от някои Светецът от Байлово; той  е дарител много  средства за реставрирането и поддържането на много християнски храмове;  Считан е от мнозина за изключителен духовен пример в съвременното наше общество.image////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
image/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
image///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////




Гласувай:
7


Вълнообразно


1. shveik5 - Да бях събирал аз цял живот, та да виря нос. Да бях дарявал аз,
27.12.2017 19:09
та да ме цитираш. Да го бях изрисувал барем аз, та да се гордея поне малко. А то - една осемстотна от секундата съм му отделил! Голяма заслуга, няма що. Ако трябваше все пак, за протокола да отбележиш, то можеше да е като в договор с банките - с много ситни букви! Толкова ситни, че хем да е написано, хем да не се вижда :)) Поздрави за представянето и добрите думи за тоя свят човек!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9568348
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58743
Спечели и ти от своя блог!