Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
02.10.2017 10:00 - КОКА-КОЛА се ля от фонтана с пеликаните пред Кметството на Пловдив
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1877 Коментари: 6 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ... Или поне би трябвало да е "Кока-Кола", аз не се осмелих да опитам.., с тази атракция беше открита "Нощта на театрите и музеите" в Пловдив -ж15-17 септември 2017. Снимка: Моя. image



Гласувай:
12



1. deleted-4udovi6teto - Фотограф, преведено от гръцки, означава "Пишещ със светлина".
02.10.2017 10:29
Не познавам друг човек, който така дълбоко да е влюбен в родния си град, както ти - в Пловдив. Дано някой ден те споходи радостта и Пловдив да ти се отблагодари подобаващо за всичко, което правиш, било с фотоапаратчето, било с дума, с обич, мисъл, сълза.
Благодаря, Здравко.
Чу
цитирай
2. deathmetalverses - Благодаря ти за признанието, бате Валери!
02.10.2017 11:45
4udovi6teto написа:
Не познавам друг човек, който така дълбоко да е влюбен в родния си град, както ти - в Пловдив. Дано някой ден те споходи радостта и Пловдив да ти се отблагодари подобаващо за всичко, което правиш, било с фотоапаратчето, било с дума, с обич, мисъл, сълза.
Благодаря, Здравко.
Чу

И за оценката на труда ми. Всичко най-добро от сърце! Здравко
цитирай
3. deathmetalverses - Благодаря ти за коментара и лайка, приятелю!
02.10.2017 11:58
debeloto написа:
отзад, зад фонтана, на ъгъла на сградата, срещу радиото, имаше навремето много приятна фурна. от съвсем малък я помня. сигурно доста преди това е съществувала, тогава хлябът бе 15 стотинки типов, 30 добруджа и 36 бял. продаваше се на половинки и на четвъртинки. много вкусен беше.

А в сградата отгоре беше редакцията на едно комсомолско вестниче, където се опитах да пробия с интернационални стихове, за Кампучия на Червените кхмери - геноцидът срещу собствения им народ, за аварията с АЕЦ-а в Армения, за инцидента на стадион Хейзел с британските хълигани - беше началото на Перестройката..., но ме нарекоха ХУЛИГАН ... И ме изпъдиха.
цитирай
4. kvg55 - По-патриотично е да се е ляла боза. ...
02.10.2017 13:13
По-патриотично е да се е ляла боза. (:-)
цитирай
5. deathmetalverses - С тази атракция беше открита "Нощта"...,
03.10.2017 08:05
kvg55 написа:
По-патриотично е да се е ляла боза. (:-)


А авторът й - някакъв италианец... Бозата все пак е ориенталско питие, арабско изобретение, макар че в началото на 20-ти век, дядо ми Георги ми е разказвал, албанци са правели и разнасяли из града тази напитка; Италианецът май трябваше да направи шадраван от МАРТИНИ, КАМПАРИ... или нещо специфично италианско... Не съм запознат с вината им, за съжаление..., пия само бира и то - само петък вечер :) Благодаря ти за коммента и успешен нов ден!
цитирай
6. deathmetalverses - Една многотиражка,
03.10.2017 08:10
debeloto написа:
Здравко, кое е това вестниче, че ми стана интересно?


За която няма как да сте чували - казваше се "Комсомолска искра" - към чиято младежка редакция ме насочиха от вестник "Отечествен глас"... Всичко най-добро, приятелю, лек и пълен и положителни емоции ден! По принцип съм на работа от 8 до 18, затова и на коментарите отговарям със закъснение.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9632250
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!