Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
15.11.2015 13:51 - ПОНЯКОГА МЕ ВРЪХЛИТАТ ПРОРОЧЕСКИ СЪНИЩА/Sometimes They Comes Over Me Some Prophetic Dreams ЯК БГ ДЕТ МЕТЪЛ от 14.11.2015
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1572 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 04.04.2016 09:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не съм безгрешен, Боже, не съм безгрешен аз,
Защото рано, рано, рано, щеше да ме прибереш -
Нямам аз криле от снежно-бяла перушина,
И ореола на светец, нито трънена корона -
Не искам и да се превърна в свещеномъченик
За кауза, която не ми е по близка по сърце...

Не бих желел да съм светец,
Защото е ужасно, (х 2)
Фанатични помияри
Да разкъсат твойто тяло -
Преди да си предал
Душата си на Бога,
Моите свещени мощи
Да съхранят в кутия -
И, чрез легенди съчинени,
Да печелят - от моя трупен прах,
От черепа и счупените кости....

Не съм безгрешен, Боже, не съм безгрешен аз,
Защото рано, рано, рано, щеше да ме прибереш -
Да знаеш само искам, как се радвам аз,
Безверникът, че с Твоя помощ не успях
Да се възползвам от членството безплатно
И безславно в Клуба на вечно младите ТАЛАНТИ,
Унищожени от човешкото безлюбие - и завист...*

Понякога сънувам аз, понякога се случва,
Не по моя воля, да сънувам цветни и релефни,
Остри, като нешлифован скъпоценен камък,
Живи сънища, или кошмари, през деня,
Които се сбъдват - изключително точно,
Във всяка подробност ...

И тогава се чувствам ужасно безпомощен,
Изключително сам на света, и непотребен,
Като боклук - тъй като нямам приятели,
Истински, и не познавам.., хора ДОБРИ,
Които да предупредя -

А тези, фалшивите.., със които съм свикнал,
Като дупе и гащи, да ги търпя, по необходимост -
Ми се присмиват - години наред, откак съществувам...

Знам, че ме мразят, защото съм дишал
"Техният" въздух, и пия - водата им,
Замърсената, и безплатно се грея -
На "тяхното" слънце.., през есента ...

Понякога сънувам сънища, на които всички се присмиват...

Някъде, преди петнадесет години близо,
Прибирах се от тежка нощна смяна,
Краката ми едва държаха ме изправен,
Болеше ме вратът - от напрежение и стрес,
Очите ми затваряха се под клепачите,
Настъпил бях във парка кучешко лайно,
Подхлъзнах се - и паднах на спринцовка,
Изхвърлена от някой наркоман...

И Царя видях, и Маргарита,
В далечния, прашен Мадрид на Каудильо,
Във водолазни костюми облечени бяха,
И се спуснаха със парашути - от дирижабъл,
За да открият Международния Пловдивски панаир,
Преди двайсет години и нещо,
Преди да се върнат...


Преди петнадесет години близо,
Прибирах се от тежка нощна смяна,
Когато включих "Фокс", а сетне - "Скай" -
И станах, по неволя, аз свидетел, как,
На километри хиляди от мене,
В кулите - близнаци втори самолет
Се вряза,и последва... ад под небесата...

Понякога сънувам сънища, на които всички се присмиват...


Самият аз не вярвам във врели-некипели за Отвъдното,
Не вярвам - в Бог и демони, или прераждането и живота
На душата след смъртта, макар да съм видял с очите си
Десетки психотронни феномени - и оживели мъртъвци,
И механизмите на психотронични оръжия - познавам..,
Дори изпитвал съм, как действат, на гърба ми ...

(Золотов, Новосибирск и Кашпировски, Юрий Гелер..,
Изследвах баба Ванга - и нашенските "екстрасенси"..,
Славка Севрюкова, Джуна, Сай Баба и Свами Прабхупада..,
И Суперструнната теория - за Холографската вселена...)

Не ми харесва злобата на Ницше, не ми харесва
Неосъзнатият педо-расисъм - на Сьорен Киркегор,
Далече съм от мисълта, че имам нещо общо
С Касандра от Троя - или плача на Джеръмая**...
                                                                           
През осемдесет и шеста сънувах
Руините на двореца на Бейби Док -
И хаитяни прогониха... Дювалие..,
Сетне протестирах със студенти
Срещу апартейда - във Йоханесбург,
Мандела бе заточен на далечен остров,
В Южния Атлантик, но на гости му дойде
"Предателят" - Де Клерк...

Сънувах Дудаев, че пуска атомна бомба
Върху бягаща към Америка съветска подводница*** -
И сетне във Чечня нахлуха руски войски..,
А талибаните се заеха да режат главите
На всички пленени християнски младежи...

Сънувах, че отивам в Сребреница
Не с кого да е, но ЛЕПА БРЕНА -
По време на клането -
"Тигрите" на Аркан ни плениха,
И пожелаха да ме изнасилят,
Въпреки че носех вече нечие дете...

Преди месец сънувах, как активисти на ГЕРБ
Ме поканиха да отидем на гости във Банкя,
При премиера Борисов - няма да крия,
Че изобщо не го понасям, само защото
Е мутра и милиционер - и лично Борисов
Отвори, прие ни, дори се ръкува със мен -

Казах на всички, които познавам,
Че е безсмислено да се гласува -
И кой ще спечели местните избори,
Но ми се изсмяха в очите ...


Вчера, докато си пиех кафето горчиво,
Със сламка, но без сметана, и дълго -
Пред старата сграда на Общината във Пловдив,
Странно позната, необяснима тъга ме споходи -
Нещо ужасно отново очаквах, някъде
Да се случи - влязох във черква,
Запалих свещица, и започнах горещо
На Бог да се моля - дано да не падне
От небесата ракета - или самолет,
Върху тракийската столица древна...

И последва.., клането в Париж - на ИДИЛ ...

СЪНИЩА СТРАННИ понякога ИМАМ,
КОИТО СЕ СБЪДВАТ до йота,
Но всички ми се присмиват,
Ако ги споделя -
И казват, че си измислям,
За да се правя на интересен...

АЗ ли съм АЗ,
Или само плътта ми
Е ВАЖНА?

"Енергията нито се създава, нито изчезва безследно -
Тя само преминава от една форма или система - в друга,
От едно измерение или свят - във съседните..."

14.11.2015

* "Клуб 27".
** Англ. произношение на Йеремия, старозаветен пророк.
*** В американския екшън "На лов за "Червения октомври", който разказва историята за бягството на подводницата, съветският полковник от ВВС, комуто е наредено да унищожи с ракета беглеците, е именно Дудаев, когото Горбачов произвежда генерал и праща в Чечено-Ингушетската автономна република да разгромява сталинистите, "застойчиците"; Сънувах го преди Елцин да прати за първи път войски в размирната кавказка република.

ОРИГИНАЛНО ЗАГЛАВИЕ: ПОНЯКОГА МЕ ВРЪХЛИТАТ ПРОРОЧЕСКИ СЪНИЩА/Sometimes They Comes Over Me Some Prophetic Dreams - BG DEATH METAL VERSES; Aвтор, авторски права върху текста и изпълнител: Maestro Sir Jack B. Salvador + The Soldiers Of Satan project.



Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9573153
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!