Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
11.09.2015 11:37 - BLACK SABBATH - WALK AWAY БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1347 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 11.09.2015 16:56


Боже, тя е толкова красива, когато  пресича етажа,
Нищо, което съм виждал през моя живот, не ми е харесвало повече,
Нейният поглед е пълен със свобода,
И това те кара да мислиш, че е широко скроена,
Но аз мога да видя, какво се крие зад  всичко това –
Начинът да има дете...

О, махни се ти, махни -
Тя се надява, че може да те люби,
Тук няма какво да се каже -
Просто извърни глава и отмини,
По пътя си, нататък, продължи...


Тя със слънчевата светлина се слива и нощта не може да настъпи,
Подобно на звезда във полунощното небе, изгаряща преди да падне;
Аз никога не съм бил самотен и не мога да си представя - защо, -
Но, предполагам, възможно е, точно тя да е този, който трябва да каже:
- “Свърши си работата или умри”!

Нейните огньове са невидими,
Но аз мога да почувствам
Нейното горещо ядро.
- Всичко е наред! -
То расте, а аз съм пленник...

Махни се (Избягай)* !

О, махни се ти, махни -
Тя се надява, че може да те люби,
Тук няма какво да се каже -
Просто извърни глава и се махни,
По пътя си, нататък, продължи...

Ти ще усетиш нейния огън и тя ще те издигне нависоко,
Но не ставай глупак! Просто извърни глава – и се махни!

*Според някои фенове, "ТЯ" е ДРОГАТА (или наркотичната зависимост). В случая най-точният превод на израза "walk away"  е "махни се" ,"избягай", "върви си по пътя" (което е малко по-различно от американския сленг - "hit the road, Jack" ("хващай друма/пътя (си), момче", "разкарай се"), въпреки че "(to) walk away" = (да ходиш, да (по)вървиш) пеша , също и "да отминеш", "да продължиш нататък". в британския английски. Бел.прев.

Поетичен превод: Джак Б. Салвадор, 2015




 

 

 






Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9636054
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58760
Спечели и ти от своя блог!