Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.08.2015 09:27 - ЛЮБОВНА ТЕМА от шедьовъра "РОКИ" - You Take My Heart Away - БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3469 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

You Take My Heart Away / Deetta Little & Nelson Pigford

Докосни ме, вземи ме в твоите ръце, защитавай ме от беди,
Позволи ми да те обичам милион години - или повече,
Аз никога не съм се чувствала по този начин,
Преди да те видя - в съня си,
Ти отнесе моето сърце надалеч, надалеч...

Обичай ме, люби ме със сърцето си,
Така че никой да не може никога да ни раздели,
Дай ми мечтите си, които мислиш че са неосъществими,
Ние ще ги превърнем всички в реалност -
Само ти и аз,
Ти отнесе моето сърце надалеч, надалеч...

Ти си моята сбъдната мечта,
скъпа, аз те обичам,
Признавам, че се нуждая от тебе, о да,
Никога няма да те оставя сама,
О, аз те обичам истински -
Ти си целият ми свят,
Признавам, че се нуждая от тебе, о да,
И никога няма да те напусна...

Поетичен превод (2007) - ДЖАК Б. САЛВАДОР

АДРИАНА ПЕНИНО, съпругата на РОКИ БАЛБОА, е родена на 5 февруари
1945 година във Филаделфия, щат Пенсилвания и почива на 15 фeвруари
2002 година от рак на яйчниците  ( на 56 г). Ресторантът на боксовата
звезда носи името на неговата любима жена - "ADRIAN`S". Ейдриън и Роки
имат едно дете, син, Роки Балбоа Младши.
Актрисата, която пресъздава образа, ТАЛИЯ ШАЙЪР, е от артистичната
фамилията на Франсис Форд Копола, известна е и с ролята си на КОНИ
КОРЛЕОНЕ в режисираната от Франсис филмова сага "Кръстникът", по
романите на Марио Пузо.
В реалния живот ТАЛИЯ РОУЗ КОПОЛА има два брака и два развода.
С втория си съпруг имат двама сина, които се занимават с музика,
също като  баща им, който е композитор и диригент. Има още три деца. 
Името "Талия" е вариант от ИТАЛИЯ - така се майка й.   




Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9631418
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!