Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
23.08.2015 19:50 - HOZIER - TAKE ME TO CHURCH /ЗАВЕДИ МЕ В ЦЪРКВА БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5468 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 23.08.2015 19:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Моята любима има странно чувство за хумор.
Смее се на погребения, знаейки че никой не одобрява това.
Аз трябваше й да се кланя от по-рано.
Ако небесата някога биха говорили, това би станало чрез нейните уста.
Тя всяка неделя ставаше все по-мрачна, всяка седмица - нова порция отрова.
„Родени са болни”  - така чух да говорят за нас.
Моята църква не предлага никакви ценности, тя ми казва „моли се в тайната си стаичка” ,
И ако аз попадна в рая, в този рай ще бъдем само аз и ти.
Родих се болен, но ми харесва така - накарай ме да бъда щастлив.
Амин, Амин, Амин.

(Припев: 2Х)
Заведи ме в църква.
Ще се прекланям, като куче в храма на лъжите ти.
Ще се покая за всичките си грехове.
А ти можеш да започнеш да точиш своя кинжал.
Предлагайки ми вечна смърт.
Милостиви Боже, нека ти отдам моя живот...

Не вярвам, че някога ще стане по-добре.
Моята възлюбена е лъч светлина, но аз искам да запазя моята богиня.
Трябва да я принеса в жертва, да пресуша цяло море, за да намеря този лъч.
Но те търсят месни ястия и отново да бъдат на конете...
А ти какво имаш в твоя обор ?
Виждам милиони вярващи, които гладуват - изглеждат много елегантно и са толкова много.
В тази област винаги има глад...


(Припев: 2Х)
Заведи ме в църква.
Ще се прекланям, като куче в храма на лъжите ти.
Ще се покая за всичките си грехове.
А ти можеш да започнеш да точиш своя кинжал,
Предлагайки ми вечна смърт.
Милостиви Боже, нека ти отдам моя живот...

Защитници и покровители изчезват, когато започне ритуалът.
Няма по-сладка невинност от нашия нежен грях,
Който извършихме в този безумен и тъжен земен живот.
Едва след ритуала аз съм човек - само тогава аз съм чист.
Амин, Амин, Амин.


(Припев: 2Х)
Заведи ме в църква.
Ще се прекланям, като куче в храма на лъжите ти.
Ще се покая за всичките си грехове.
А ти можеш да започнеш да точиш своя кинжал,
Предлагайки ми вечна смърт.
Милостиви Боже, нека ти отдам моя живот...

ПРЕВОД: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2015





Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9570070
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!