Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
09.08.2015 10:14 - ПОЛОВИНКА от ЛУНАТА - HALF MOON/ JANIS JOPLIN поетичен превод
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1401 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Half moon, night time sky,

Във вечерното небе – една полoвинка от Луната,

Seven stars, heaven’s eyes.

Седем звезди гледат към мен - от висините на Рая....

Seven songs on seven seas

Седем песни пеят седемте морета -  

Just to bring all your sweet love home to me.

И всичко това е, само за да покажат, колко силно ти ме обичаш...

 

(Припев 1) :

Hey, you fill me like the mountains,

Хей! Ти ме поддържаш като планинска верига -

Yeah, yeah, yeah, yeah,

Да, да, да, да ...

You fill me like the sea, Lord,

Ти ме изпълваш като морето, о Боже! -

Not coming past but still at last

И дори да те няма до мене сега

Your love brings life to me,

Твоята любов ме изпълва с живот,

Your love brings life to me, hey!

Дарява ми жизнени сили... Хей! 

 

Rings of cloud and arms aflame,

Кръглите облаци и жарките битки

Wings rise up to call your name.

Издигат твоето име към небесата като крила ...

Sun rolls high, Lord, it burns the ground

Слънцето се издига в своя зенит, Боже, земята изгаря -

Just to tell about the first good man I found.

Само за да разкаже, че за първи път съм срещнала Човека....

 

(Припев 2):

Hey, you fill me like the mountains,

Хей! Ти ме поддържаш като планинска верига -

Yeah, yeah, yeah, yeah,

Да, да, да, да ...

You fill me like the sea, Lord,

Ти ме изпълваш като морето, о Боже! -

Not coming past but still at last

И дори да те няма до мене сега

Your love brings life to me,

Твоята любов ме изпълва с живот,

Your love brings life to me, hey!

Дарява ми жизнени сили... Хей!

 

Oh oh oh oh oh oh yeah!

О-о-о-о! О-о-о-о... Да!..

 (Припев 1): 

(Припев 2): 

Half moon, night time sky,

Във вечерното небе – една полoвинка от Луната,

Seven stars, heaven’s eyes.

Седем звезди гледат към мен - от висините на Рая....

Seven songs on seven seas

Седем песни пеят седемте морета -  

Just to bring all your sweet love home to me.

И всичко това е, само за да покажат, колко силно ти ме обичаш...

  

Won’t you bring life to me

Няма ли да ме дариш с живот?

I said you’re gonna ride around

Казах, че ти ще се дойдеш тогава,

When I’m on a little home babe,

Когато съм в настроение, скъпи...

Bring it on home, you bring it on home,

Възпламени ме, възпламени ме,

Bring it on home, bring it on home,

Възпламени ме, възпламени ме -

I said your love brings life to me, yeah.

Казах, че твоята любов ме изпълва с живот...

 

Поетичен превод: Джак Б. Салвадор, 2013



Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9571594
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!