Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
13.07.2015 13:15 - ВСИЧКИ ГРЕШАТ + УСТНИ НА АНГЕЛ - HINDER – EVERYBODY`S WRONG + LIPS OF AN ANGELБГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1477 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Стоейки тук, с празна бутилка и последна цигара,
Без пропуснати повиквания и алкохол, предполагам, че видях какво ми е останало;
Никой не видя какво ми причини този път и милион пъти преди това;
Приличам на дяволско изчадие, но ти си тази, която затръшна вратата...

Припев:
Всички си мислят, че ме познават, че ти си светица, а аз – лицемерът;
Но ти си тази, която се преструваше през цялото време -
Всички те виждат как плачеш, лъжеш, изглеждаш така, сякаш умираш -
Всеки знае, какво се случва, но всички грешат...

Не съм ли от онзи тип хора, с които майка ти каза да не излизаш?
”Със сигурност той ще разбие твойто сърце и ще те провали!” -
Но тя никога не видя, как в полунощ се държиш така, сякаш бара е твой -
За мен ти не си ангелско дете, аз знам коя си!

Припев:

За този, който иска да разкаже, просто да си признае,
Изгубих всичко, но повече не мога да бъда твоят загубеняк...

Припев:
image

 

LIPS OF AN ANGEL /УСТНИ НА АНГЕЛ

Мила, защо се обаждаш толкова късно?
Малко е неудобно да говорим сега...
Мила,  защо плачеш? Всичко наред ли е?
Трябва да съм тих, и затова шепна...

(Припев : )
Е, да - моето момиче е в другата стая,
И понякога ми се иска това да си ти,
Защото нещата между нас никога не са вървели...
Наистина, приятно е да чувам, как изричаш моето име,
Звучи толкова сладко,
Идвайки от устните на ангел -
Щом чувам тези думи, нозете ми се подкосяват...

И никога не искам да казвам сбогом,
Но ти правиш нещата толкова сложни -
С тези твои устни на ангел...

Смешно е, че се обаждаш точно тази вечер;
И да, аз също мечтаех за теб -
А дали той знае, че говориш със мен?
И дали ще се стигне до саморазправа?
Не, не мисля, че тя има представа...

(Припев : )
Е, да - моето момиче е в другата стая,
И понякога ми се иска това да си ти,
Защото нещата между нас никога не са вървели...
Наистина, приятно е да чувам, как изричаш моето име,
Звучи толкова сладко,
Идвайки от устните на ангел -
Щом чувам тези думи, нозете ми се подкосяват...

И никога не искам да казвам сбогом,
Но ти правиш нещата толкова сложни -
С тези твои устни на ангел...

Наистина, приятно е да чувам, как изричаш моето име,
Звучи толкова сладко,
Идвайки от устните на ангел -
Щом чувам тези думи, нозете ми се подкосяват...


И никога не искам да казвам сбогом,
Но ти правиш нещата толкова сложни
С тези устни на ангел (x 2)

Мила, защо ми се обаждаш толкова късно?


ПРЕВОД: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2015

 





Гласувай:
8


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9572711
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!