Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
13.07.2015 10:07 - Добър ден! С ANOUK - ШЕГУВАШ ЛИ СЕ С МЕН? R U KIDDING ME? ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1186 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 13.07.2015 10:16


 Със сигурност, имам моето кътче от рая,
 Един предрешен ангел, който подивява...

 Но мислех, че ти си човек,
 Който различава правилно от неправилно,
 Ето защо наистина не разбирам
 Защо той е със нея ?
 И това ме убива!
 

 

Какво ли тя има, което аз не притежавам?
 Дали е начинът, по който тя те гледа
Или се смее, тъй както може само тя,
Дали те кара да й се молиш за още -
 Това наранява! -
 Какво ли тя има, което аз нямам?

 Опитах се да му се обадя,
 По всяко време, навсякъде,
 Но той никога не беше там...

 И така, отидох на неговото място,
 Чаках го целия ден,
 Да вземе да ми обясни,
 Но ето какво ми каза:

 “Няма за какво повече да говорим,
 Аз ти се наситих и затова си тръгнах;
 Твоите разплакани очи
 Не могат да променят нещата,
 Това беше просто един флирт -
 Как може един ангел да разбие сърцето ми?”

 Той каза: “Ние все още можем да бъдем приятели”...

 

 Шегуваш ли се ти със мен?
 Какво ли има тя, което нямам аз?
 Дали не е начинът, по който тя те гледа?
 Или начинът, по който ти говори?
 Дали те кара да й се молиш за повече?
 Това наранява!
 Какво ли има тя, което аз не притежавам?

 Но два пъти в годината,
 Когато е в сълзи облян,
 Когато губи своя разум,
 И няма как да спре да плаче,
 Ще ми се обади той.. и след това ... 

 

 Ще бъда “по-добра”, отколкото съм ...

ПРЕВОД - ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2015

 







Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9634701
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58760
Спечели и ти от своя блог!