Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.07.2015 18:49 - НИЧИЯ СЪПРУГА - ANOUK - NOBODY`S WIFE БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1854 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
image

Съжалявам за тези моменти,  в които те карах да
крещиш,
За тези моменти, в които убивах твоите мечти,
За тези моменти, в които пробръщах целият ти свят...

За тези моменти, в които те карах да плачеш,
За тези моменти, в които те лъжех в очите,

За тези моменти, в които просто гледах, как се спъваш и падаш...

Припев:
Твърде лошо е това, но хей, това съм аз! -
Това, което правя, ще ми се върне, ще видиш
Това, че мога да нося бремето на болката
Защото това не е първият път, в който подлудявам
един мъж,
И когато разтворя крилата си, за да го върна към
живот,
Аз изсмуквам любовта му, защото никога не ще
бъда ничия жена...

Съжалявам за тези моменти, в които не се
прибирах навреме вкъщи,
И те оставях да лежиш в това легло самичък,
Летях високо в небесата, докато ти се нуждаеше
от мен...

Ти си като камък окачен на шията ми, не виждаш ли -
Трябва да го премахна, преди да е счупил
гръбнака ми, не виждаш ли,
Трябва да кажа, какво изпитвам, преди да остарея...

Съжалявам, но няма начин да се променя;
Знаеш, че опитах, но съм все още същата;
Трябва да направя всичко, тъй както само аз си знам...

Припев:
Твърде лошо е това, но хей, това съм аз! -
Това, което правя, ще ми се върне, ще видиш
Това, че мога да нося бремето на болката -
Защото това не е първият път, в който подлудявам
един мъж,
И когато разтворя крилата си, за да го върна към
живот,
Аз изсмуквам любовта му, защото никога не ще
бъда ничия жена... (х2)

ПРЕВОД: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2015




Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9629288
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!