Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
11.07.2015 20:58 - ВЛЮБЕН В УИСКИТО - ANOUK/ LOVIN`WHISKEY БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1403 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 11.07.2015 21:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


 


Значи, ако ти ме зарязваш в прашния полуздрач, скъпи, това е ‘ок’,
Щото има някакви жени на бара, които те приветстват всеки божи ден.
И ти можеш да ги убедиш всички да легнат с теб във стаята на Джейми,
Но те никога няма да приемат болката или да прояснят мрачното настроение,
И ако твоите ръце са сграбчили тъгата, може би това ще ти помогне да облекчиш болката си,
Понеже прозорците на стаята имат изглед към Дъждовния град, Дъждовния град*...

 


И ако ходиш в постоянна тъга и плачеш за мен,
Могат да те нападнат болезнени спомени, и тогава може би ще видиш,
Че ако се давиш в ликьора,  само той е останал единствен приятел,
Тогава просто си спомни, кого си загубил и събери смелост - да ме освободиш,
Защото той не отговаря дръзко, нито се съгласява, но просто те кара да гледаш като през облаци,
А в утринната светлина твоят живот се разтваря със вятъра, разтваря със вятъра...

Значи, те** ми казаха по телефона да го оставя,
Казах му, че го наричат “потъващ кораб", който се опитва да ме повлече със себе си -на дъното,
Не знаеш ли, че всеки път, когато се обаждаш и казваш, че искаш да си ме възвърнеш, нима не осъзнаваш, че разбиваш моето сърце,
Казваш, че искаш просто да се върна вкъщи и да опитаме отново, искаш ме, за да започнем всичко отначало, изцяло начисто,
Но, ако се вслушам във разума, който казва ми - да те оставя, ще последва ад, а вие просто няма начин да ме разберете,  
Докато не се опитате да обичате някого, който е влюбен във уйскито – влюбен във уйскито...

 


Моят любим ме заряза заради бутилката и изкушенията на нощния живот,
Приятното прекарване на времето - със откачените жени, и следващата чаша джин***,
Но, ако се вслушам в гласа на разума, който ми казва - да го оставя, ще последва ад, а вие просто няма начин да ме разберете,  
Докато не се опитате да обичате някого, който е влюбен във уйскито – влюбен във уйскито...

*Град Сиатъл, също и песен на Моби Диксън (“City Rain”). Бел. прев.
** Психолозите, т.к. в песента става дума за жертва на домашно насилие, влюбена в алкохолик. Бел. прев.
*** Tangueray или Tanqueray – в оригиналния текст – марка джин. Бел.прев.

Превод, поетична редакция и бележки: Джак Б. Салвадор, 2015.


 
  image

 

 

 

 






Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9628393
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!