Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
10.07.2015 21:32 - Лека нощ с ANOUK: ЖЕРТВОПРИНОШЕНИЕ /SACRIFICE БГ превод
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1955 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Who"s the one that makes you happy
Кой е този, който те прави щастлив,
Who"s the one that always makes you laugh
Кой е този, който те кара винаги да се смееш,
Who"s the reason you"re smiling,
Кой е причината да се усмихваш  -
And dragged you through these time, so rough
И те влачи през това цялото време толкова грубо?

I was the one that made you happy
Аз бях тази, която те направи щастлив,
I was the one that eased the pain
Аз бях тази, която облекчи болката,
But I"m the reason that you"re crying now
И аз съм причината, за да плачеш сега -
My own tears scattered by the rain
Моите собствени сълзи, рзпръснати от дъжда...

You can sacrifice me
Можеш да ме принесеш във жертва,
You can sacrifice me
Можеш да ме принесеш във жертва,
You can set me free
Можеш да ме освободиш -
You can be who you wanna be
Можеш да бъдеш този, който искаш да си...

Deeper than deep you took me on a trip baby
Вдън гори тилилейски ти ме заведе на пътешествие, скъпи,
You shared your wildest dreams and more
Ти сподели твоите най-смели мечти и много повече,
You dare me to express my feelings to you
Ти ми позволи да изразявам моите чувства към теб,
I never felt that need before
Тъй както никога не съм изпитвала преди потребност...

But suddenly you needed freedom
Но изведнъж ти се прииска свобода,
You felt the need to break free
Изпитваше нужда да скъсаш ‘оковите’ -
You started drowning in your sorrow
И започна да се давиш във скръбта си,
You didn"t wanna know I had the key
Не пожела да осъзнаеш, че аз притежавам ключа...

You can sacrifice me
Можеш да ме принесеш във жертва,
You can sacrifice me
Можеш да ме принесеш във жертва,
You can set me free
Можеш да ме освободиш -
You can be who you wanna be
Можеш да бъдеш този, който искаш да бъдеш...

You can sacrifice me, sacrifice me
Можеш да ме принесеш в жертва, да ме пожертваш -
You can be who you wanna
Можеш да бъдеш този, който искаш ...

 

Поетичен превод: ДЖАК Б САЛВАДОР, 2015



Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9647919
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58763
Спечели и ти от своя блог!