Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
07.07.2015 18:10 - НЕ СЪМ ДОСТАТЪЧНО СИЛЕН - BRENT SMITH ft. APOCALYPTICA – NOT STRONG ENOUGHT БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2604 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 07.07.2015 18:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
БРЕНТ СМИТ



    image

 

I"m not strong enough to stay away
Can"t run from you
I just run back to you
Like a moth I"m drawn in to your flame
Say my name, but it"s not the same
You look in my eyes, I"m stripped of my pride
And my soul surrenders, and you bring my heart to it"s knees

Chorus:
And it"s killin" me when you"re away
I wanna leave and I wanna stay
And I"m so confused, so hard to choose
Between the pleasure and the pain
And I know it"s wrong, and I know it"s right
Even if I try to win the fight
My heart would overrule my mind
And I"m not strong enough to stay away

I"m not strong enough to stay away
What can I do
I would die without you
In your presence my heart knows no shame
I"m not to blame
"Cause you bring my heart to it"s knees

Chorus:
And it"s killin" me when you"re away
I wanna leave and I wanna stay
And I"m so confused, so hard to choose
Between the pleasure and the pain
And I know it"s wrong, and I know it"s right
Even if I try to win the fight
My heart would overrule my mind
And I"m not strong enough to stay away

There"s nothing I can do
My heart is chained to you
And I can"t get free
Look what this love"s done to me

Chorus:
And it"s killin" me when you"re away
I wanna leave and I wanna stay
And I"m so confused, so hard to choose
Between the pleasure and the pain
And I know it"s wrong, and I know it"s right
Even if I try to win the fight
My heart would overrule my mind
And I"m not strong enough to stay away

Not strong enough, strong enough
Not strong enough, strong enough
To stay away
Not strong enough, strong enough
Not strong enough, strong enough
I"m not strong enough to stay away

 

Не съм достатъчно силен, за да стоя настрани,
Не мога да избягам от теб,
Винаги се връщам обратно при теб,
Като нощна пеперуда аз съм привлечен от твоя пламък,
Произнасяш моето име, но вече не е същото,
Поглеждаш в очите ми, аз губя от гордостта си,
А душата ми се предава, защото ти принуждаваш  сърцето ми да пада на колене...

Припев:
А това ме убива, когато си надалеч,
Защото аз искам да си тръгна, но също така - и да остана,
Толкова съм объркан, защото е трудно да избера
Между удоволствието и болката...
Аз знам, че е грешно, но знам и че не е -
Дори да се опитам да спечеля битката,
Моето сърце надделява над разума;
И не съм достатъчно силен, за да стоя настрани...

Не съм достатъчно силен, за да стоя настрани -
Какво да направя? -
Бих умрял без теб...
В твоето присъствие сърцето ми не знае що е срам,
Но аз не съм виновен за това -
Защото ти принуждаваш сърцето ми да пада на колене...

 
Припев:
И това ме убива, когато те няма наблизо,
Защото аз искам и да си тръгна, и да остана,
Толкова съм объркан, защото е трудно да избера -
Между удоволствието и болката...
Аз знам, че е грешно, но знам и че не е -
Дори да се опитам да спечеля битката,
Моето сърце надделява над разума;
Но не съм достатъчно силен, за да стоя настрани...

Няма нищо, което мога да направя;
Сърцето ми е привързано към теб
И не мога да го освободя...
Виж, какво ми причини тази любов!

Припев:
И това ме убива, когато те няма наблизо,
Защото аз искам и да си тръгна,  и да остана,
Толкова съм объркан, защото е трудно да избера -
Между удоволствието и болката...
Аз знам, че е грешно, но знам и че не е -
Дори да се опитам да спечеля битката,
Моето сърце надделява над разума;
Но не съм достатъчно силен, за да стоя настрани...

 


Не съм достатъчно силен, достатъчно силен,
Не съм достатъчно силен, достатъчно силен -
За да стоя настрани...
Не съм достатъчно силен, достатъчно силен,
Не съм достатъчно силен, достатъчно силен,
Не съм достатъчно силен, за да стоя настрани...

 

ПОЕТИЧЕН ПРЕВОД: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2015






Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9644289
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58761
Спечели и ти от своя блог!