Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
16.06.2015 08:03 - God Is Dead? / Бог е мъртъв? - BLACK SABATH, 2013 - БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2410 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 23.06.2015 15:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

 Изгубен във мрака, аз избледнявам и вехна - от лъчите на светлината,
Вяра на моя баща, на моя брат, моя Създател и Спасител,
Помогни ми да издържа през нощта.., толкова много
Кръв тежи на съвестта ми и убийства витаят – в ума ми...


 

 

 

image

Без блясък излишен, от гроба Аз се надигам, и ставам, излизам -
И се превръщам в неминуема Гибел
За тези, които откриват във Мене съблазън* -
Моето тяло сега е мое оброчище...

Кръвта тече на воля, дъждът - почервенява,
Вино дай ми, запази си хляба -
 Гласове ехтят във моята глава:
 “Дали е Господ жив или умрял -
 Дали е мъртъв Бог?” 

 

Реките на Злото, които текат през тази земя, която умира,
Те принуждват да плуваш в Голямата скръб –
Убиват, крадат и вземат под наем твоето тяло и разум;
 Тук Утре няма да има - за тези, които са грешни,
 Защото навеки прокълнати ще бъдат – “прах при праха”...

Не можеш да ексхумираш душа(та ми**) ... 


 

 

 

image


 Кому ще се довериш, кому ще повярваш, когато корупцията и похотта,
Веруюто на всички неправедни, те изпразват и лишават от цялостност?
 Кога ще свърши този кошмар? Кажи ми!
 Кога ще мога да освободя моето съзнание?
 Може ли някой да ми даде отговор?
 Наистина ли Бог е мъртъв?
 Наистина ли Бог умря?  

 

За да запазя своя мироглед до сетния си дъх,
Аз се прехвърлям от реалността – в един жив мъртвец,
Съпричастен съм с враговете, докато не настъпи точният миг,
С Господ и Сатаната на моя страна, от мрака ще се роди светлина...

 Гледам дъжда, как се оцветява в червено,
 Дай ми още малко вино, не ми трябва хляб,
 Тези главоблъсканици, които живеят в главата ми -
 Не мога да повярвам, че е мъртъв Бог -
 “Бог е мъртъв, Бог умря!”  


 

 

 

image

Няма къде да избягаш, няма къде да се скриеш,
Докато се чудиш, дали ще се срещнем от другата страна -
Дали вярваш поне на едно слово, казано в Добрата Книга***
 Или това са просто свещени басни за деца – и Бог е мъртъв?
 Бог е мъртъв!
 Бог е мъртъв!
 Бог е мъртъв!
 Бог умря!  

 

Правилно!  

 

Но гласовете в моята глава все още
Продължават да ми казват, че Господ е умрял -
Кръвта продължава да се стича,
Дъждът се оцветява във червено -
Аз не вярвам, че Господ е умрял...
Бог е мъртъв (х 4)...  

 

 

* Препратка към думи на Иисус Христос и св.ап. Павел. Бел. прев. ** Срещат се и двата варианта. Бел.прев. *** Библията. Бел.прев.  

Превод, бележки и поетична редакция: Джак Б. Салвадор, 2014





Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9644665
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58761
Спечели и ти от своя блог!