Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
25.01.2015 16:13 - GABRIELLA - Ballad of a little slut with cocoa leather and taste of cinnamon
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1509 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 26.01.2015 09:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Скандално известната съдържателка на елитна агенция за кол-гърлс услуги от средата на 1970-те в САЩ, нидерландката от еврейски произход КСАВИЕРА ХОЛАНДЕР, чиито мемоари, разпечатани на ксерокс четяхме с огромен интерес в 7-ми и 8-ми клас преди близо 30 години, гостува преди няколко години и в “Шоуто на Слави”. И там каза нещо изключително интересно, което цитирам по памет: “Дълбоко погрешно е да се смята, че  мъжете развращават малките момичета, те по рождение са развратни. Ние, жените сме по-силният пол, но обичаме да се правим на слаби, невинни, глупави и жертви – и тези роли ни устройват идеално. Жената не може да живее без секс, това се отразява много зле на психиката й.”



ГАБРИЕЛА - БАЛАДА ЗА ЕДНА МАЛКА МРЪСНИЦА С КАКАОВА КОЖА и ВКУС НА КАНЕЛА*

Малка мръсница, почти ученичка,
С огромни и  тъжни зелени очи,
На щъркела дървен във бара намръщен
Седеше лениво във три сутринта -
И пиеше бавно, през тънката сламка
Текила със лед - и мандарини...

Малка мръсница, почти ученичка,
С кожа - какао, и вкус на канела,
На щъркела дървен във бара намръщен
Седеше лениво във три сутринта -
Със къса поличка и шарени гащи,
В тигрово синьо и с диаманти...

Малка мръсница, почти ученичка,
С къса поличка, седеше на бара
В три сутринта - тъй че да виждат
Всички входящи нейните гащи
И тъжни, огромни зелени очи...

Мръсницата малка, която избяга
От скучния селски живот - и даскалото,
В Големия град** край морето,
Имаше тяло - изящно и стройно,
Перфектно, прекрасно, като фруктиера
Луксозна с плодове екзотични -
Нозе на газела, коси възчервени
И устни жестоки - на малка РЕЗАЧКА -

Очите на КУРВА - веднага ми стана,
Надървих се аз и в гащите свърших,
Без да го вадя, щом ме погледна!...

Мръсницата малка, която избяга
От скучния селски живот - и даскалото,
В Големия град край морето,
И се превърна във малка РЕЗАЧКА -
Се казваше Таня или Габриела -
Тя имаше кожа от мека коприна,
С цвят на какао и вкус на канела..,

Очите на КУРВА - веднага ми стана,
Надървих се аз и в гащите свърших,
Щом ме погледна, без да го вадя!

- Хей, КУРВИЧКЕ малка! -
Осмелих се да кажа на глас. -
Хич не ми пука на дъртия,
Мазен, дебел и прокажен
Сладкогласен и меден кавал
Какъв е цветът на твоите
Нови и шарени тигрови гащи -
Дали са от злато,атлаз и диаманти,
Дали са шити от "Гучи" или в "Армани" -
Разтвори си бедрата сега по-широко,
И дай да целуна твоите устни БЕЗСРАМНИ
И клитора сладък - с цвят на канела
И вкус на кафе - ще се опикаеш,
И посереш - от густо и кеф,
Само за десет минути - ГАРАНЦИЯ ДАВАМ!

И, може би, накрая, ти ще разбереш,
Че си просто една... МАЛКА МРЪСНИЦА!


Мръсницата малка, която избяга
От скучния селски живот - и даскалото,
В Големия град край морето,
Имаше тяло - изящно и стройно,
Перфектно, прекрасно, като фруктиера
Луксозна с плодове екзотични -
Нозе на газела, коси възчервени
И устни жестоки - на малка РЕЗАЧКА -

Очите на КУРВА - веднага ми стана,
Надървих се аз и в гащите свърших,
Без да го вадя, щом ме погледна!...

Мръсницата малка, Която избяга
От скучния селски живот - и даскалото,
В Големия град край морето,
И се превърна във малка РЕЗАЧКА -
Се казваше Таня или Габриела -
Тя имаше кожа от мека коприна,
С цвят на какао и вкус на канела..,

Очите на КУРВА - веднага ми стана,
Надървих се аз и в гащите свърших,
Щом ме погледна, без да го вадя!

Мръсницата малка, почти ученичка,
Към мен се извърна и бавно прошепна
С ръждивия глас на пиянде - от години:

- Хей, хей, хей дърт педераст! -
Аз нито съм КУКЛА, нито ИГРАЧКА!
Махни си веднага ръцете от мене,
И малкия пенис заври си отзад!

29 Декември 2014
Текстът е писан за и се изпълнява
от BG DEATHMETAL BAND "THE SOLDIERS OF SATAN project"
Автор и авторски права върху текста: MAESTRO SIR JACK B. SALVADOR

..............................................
* Виж романа на Жоржи Амаду - "Габриела, какао и канела". ** В случая визирам Варна. Бел. авт.






Гласувай:
3


Вълнообразно


1. valeska - Доста гнусен и груб текст. . . но и ...
25.01.2015 18:15
Доста гнусен и груб текст... но и това го има...
цитирай
2. troia - Е,
25.01.2015 21:18
вече знаем какво някои мъже в действителност си мислят за жените.:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9572186
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!