Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
23.12.2014 16:01 - 50 години HEAVY METAL култура! ALICE COOPER - NURSE ROZETTA (МЕДИЦИНСКАТА СЕСТРА РОЗЕТА, БГ ПРЕВОД)
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 12606 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 23.12.2014 16:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
NURSE ROZETTA – МЕДИЦИНСКАТА СЕСТРА РОЗЕТА
От Евангелската Петдесятна църква аз пастир съм,
Моите Свети Писания и струни в скута си държа,
Аз нямам деца и нямам жилище -
От светите мъже се изисква да живеят сами...

Откакто влязох тук, за кратко уж,
Розета виждам всеки ден -
Тя обръща главата ми и причинява кашлица,
Аз искам да разкопчее яката ми...image
А аз, аз не мога да спя през нощта -
Розета, облечена в бяло,
Тя притежава дяволска светлина,
Излъчвана от нейните очи...

Крещях моите проповеди, изобличаващи греха и порока,
Бидейки отдолу, под скъпия костюм, най-обикновен човек,
Но моят амвон се разтопи като леден блок,
Когато мълния ме порази от небето...

Откакто ме качиха на носилката и ме вкараха в Интензивното,
Започнах да гледам директно в очите греха –
Сестра Розета ме връхлетя отгоре,
И безпомощен станах, колкото може да бъде
Всеки един Божи човек...

Аз просто не мога да спя през нощта -
Розета, облечена в бяло,
Тя притежава дяволска светлина,
Излъчвана от нейните очи...

Сестра Розета, аз няма да я пусна,
Улови ме да надничам в нейния суитчър (пуловер),
Фантазирам с копринените жартиери на нейните бедра,
Сестра Розета, тя ме кара да се чувствам по-добре,
Тайно моите очи я разсъбличат,
Позволи ми да почувствам отпускащия мускул на езика ти!

Аз увеличх два пъти моя размер,
Моите гащи са мокри изцяло отвътре...
Тя е толкова креативна с парчето сапун*,
И толкова изобретателна със стетоскопа,
Да провери пулса ми, трябва да хване ръката ми,
Аз взривих бушона на енцефалографа...

Сатаната я прати от недрата на ада,
Разпознавайки в нея древната Йезавел**,
Изпаднах в плен на пориви внезапни -
Тя скъса*** токата на моя библейски колан...
image

"Смъртта на Йезавел", худ. Г. Доре

А аз, аз не мога да спя през нощта -
Розетта, облечена в бяло,
Тя притежава дяволска светлина,
Излъчвана от нейните очи...

Бих облизал нейните найлонови шевове****,
Подобно гладна котка – крема,
О, каква ярка сцена,
А аз не мога повече да издържа,
Не мога повече, не мога повече да устоя...

Бележки: ЕВАНГЕЛСКАТА ПЕТДЕС€ТНА ЦЪРКВА е най-многобройното протестанско вероизповедание в Република България, но сравнително малобройна секта в света.. Отличават се от другите протестантски секти с използването на модерни музикални инструменти в службите си за прослава на Бога и положително отношение към модерната наука.  И, разбира се, са върли фанатици, отричащи всички останали християнски деноминации. * Сапунът се използва и за КЛИЗМА! ** Йезавел е жената на израилският цар  Ахав и дъщеря на царя на Тиро-Сидонското царство  - Итобаал. Йезавел наследява от баща си неговото деспотично високомерие, непреклонна настойчивост, кръвожадна жестокост и фанатична преданост към култа към Астарта. Ставайки израилска царица, Йезавел презира юдаизма като религия и провежда политика на насаждане в израилтяните на идолопоклонничеството, краен резултат от което е отвеждането на израилтяните в асирийски плен. Ахав попада под влиянието на Йезавел, по чието настояване подига в Самария храм и жертвеник на Ваал, като устройва регулярно оргиите на свещената проституция в чест на Астарта. При двора на Йезавел бил отворен цял щат служители на новият култ, в резултат от което юдейската религия била заплашена от гибел. ***POPPED – в чикагския жаргон и гтвори – “забременявам”, “бременност”, “семеизпразване”. **** Намек за фетишизъм. Автори на текста:
FOSTER, DAVID W. / LUKATHER, STEVEN LEE / TAUPIN, BERNIE / COOPER, ALICE ПОЕТИЧЕН ПРЕВОД и БЕЛЕЖКИ: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2002.





Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9572787
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!