Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.11.2014 08:53 - ВАШИЯТ ПОЗОРЕН РАЙ + ДВЕ ЗИМИ САМО на MY DYING BRIDE БГ превод
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2281 Коментари: 3 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Two Winters Only /Две зими само
 За какво ти е тази надежда, въпреки че си смъртен?
 И макар че животът е затворил своите малки очи,  
 Защо трябваше да ги напусна всички?
Трябваше да бъда с тях, за да умра на същото място,
 Болката, аз мисля, трябва да продължава вечно. За всички.
Но не. Без мен. Не сега. Моят живот започва сега...

Наричай ме както искаш, но аз няма да умра за никой човек.
 Моите членове и животът, които бяха разпределени от тях,
 Блъскат се в пътя ми – и ти ще страдаш така, както никой преди теб.
 Това, за което съм гладен, е Божият съд и дела...

 Може ли да живеем само две зими?
 Боже мой. Какво ще стане? Мили, мили Боже...

Можехме да променим света, ако бяхте тука с мен;
 Точно сега;
 Държа те в моите ръце; В моите ръце, моя любов.
 Исус се просълзи, така човек може да живее вечно на земята. В мир.
 Но моите сълзи. Те падат за теб. Само теб...

Your Shameful Heaven/ Вашият Позорен Рай
 Вие, които сега стоите там,
 Няма да ви казвам да не плачете,
 Преди моята цел да бъде изпълнена,
 Мога да ви коронясам един Бог,
 И ще пострадам за вашите грехове,
Обвързана толкова плътно, болката е всичко,
Далеч от добротата. Аз съм вашият крал,
Повярвайте, че сте в ада, макар за вас да е Рай,
Извикай, за да умреш. Ще ме обичаш завинаги.

 По бледата, водниста буза
 Водопадът от сълзи се спуска до краката,
 И се опитват те отново да разбият пода,
 Смеят се, замахвайки с камшика, отдалече,
А изгарящата болка пронизва ваш`та кожа,
И този, който плаче най-много, за вас е просто един грешник;
Ние страдаме от любов, а вие обичате да страдате,
 Вашата нищета е вашето величие,
Въпреки, че кожата ви може да изгори и раните да кървят,
 Единствената истинска болка е между бедрата ви,
 Вие сте научили добре, чрез вашия Ад,
 Че вашата болка е нищо; вие копнеете за повече;
 Вашият позорен, срамен Рай е пълен с дяволи;
 Точно като мен; Точно за вас...







Гласувай:
12


Вълнообразно


1. jabalka - Привет! :)
23.11.2014 10:23
И добро утро! :)

Харесах първият клип!
Поздрави за теб!
цитирай
2. paciencia - Добро утро, Здравко!
23.11.2014 11:24
Поздрави за превода и музиката! Много ми допадна. Хубав ден ти желая!
цитирай
3. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
23.11.2014 14:00

Добър си.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9633765
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58759
Спечели и ти от своя блог!