Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
22.11.2014 16:07 - ОТ НАЙ-МРАЧНИТЕ НЕБЕСА + ЧЕРНО ПЪТЕШЕСТВИЕ на MY DYING BRIDE - БГ превод
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 871 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 22.11.2014 19:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
From Darkest Skies  
image

 Приеми своята собствена
 Болест със треската
 И заплачи на глас
 Към Бог,
 Твоето самосъжаление
 Ще бъде прибавено върху мен,
Затова не мога да видя моя Бог,
Понякога съм плакъл за Земята
 Повече от веднъж,
Но реките още текат
С най-червените сълзи...
Загуби се в мен
И никога не изпитах нужда да попитам:
Кой ме желае? Кому съм потребен?
Бъди моя тази вечер. Погледът на твоята светлина
Ще диша у теб. Аз съм глупак, само за тебе,
Боли ме,
И не зная, защо,
Под тежките дъждовни капки,
От най-мрачното небе
Ние живеем във Болката,
Ние, и двамата,
И аз вече не зная
По кой път да поема,
Отвори широко. Остави ме да видя
Твоето кървящо сърце, как плаче за мен,
Погледни право напред. Във слънцето се взри,
Тази песен е за нея. Нейният реквием.
Отвори широко. Допусни ме да видя
Една отровена душа в агония,
Себесъжалението ме задушава
 Аз съм завързан от скръбта
И умъртвявам себе си;
Не се страхувай. Моят огън е достатъчен
И за двама ни...

image
Автор на картината "Ангелът и Мрачната река" - immortaldoom.deaviantart.com

Black Voyage 
 Легни до мен на тревата,
 Те се борят за мен,
 Господарке на красотата, твоите очи сияят,
 Можем ли да бягаме вечно? Дали спускането на нощта е светло?
 Ангел на милосърдието, отнеси ме далеч,
 Тези черни кучета се разкъсват във мен,
 Те са гладни за моя живот,
 Така че легни до мен – под земята...

 Загубени завинаги от лицето на земята,
 Устремени надолу. Това ли е нашето повторно раждане?
 Усещаш ли го? Неговата жестокост сияе,
 Това ужасно пътуване, ох, за което никой не иска да знае

 Там, долу
 Наоколо, аз съм
 Владетел на кралете,
 Тук
 Навсякъде аз чувам
 Вътрешния глас
 Пронизващ теб,
 Сега си мой/моя/!

БЪЛГАРСКИ ПОЕТИЧЕН ПРЕВОД ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2012







Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9636599
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58760
Спечели и ти от своя блог!