Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
09.01.2013 23:13 - За ценители - DYING FETUS: "ЦАРУВАНЕ ВЪРХОВНО" 2012, full album (BG превод)
Автор: deathmetalverses Категория: Лични дневници   
Прочетен: 749 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.01.2013 09:33


Някои текстове на песни от албума "REIGN SUPREME", от 2012-та г. на technical death metal групата от САЩ "DYING FETUS"
в мой художествен превод..........
image
Групата е създадена през 1991 г. от Джон Галагър (вляво) в градчето Ъпър Марлборо, щат Мериленд; Това е настоящият състав, през групата са минали 12 музиканти

1. ПРЕОБЪРНИ ИДОЛИТЕ (Invert The Idols)
Умовете, съблазнени от Писанието, маскират се като пионки -
Отхвърляйки се взаимно помежду си, те могат да приемат много форми
На слуги, възхваляващи с принуда, които пред статуите стоят
И блещят очи – в почуда, а светите химни и заклинания се издигат във въздуха ...

Изкуствено извисени от митовете на църквата,
Те никога не виждат достатъчно ясно, къде им е мястото или какво са -
Подобно на Бога, и дяволът е икона, за рисуване на измами ...

Светият дух се присмива, един среден пръст предлага - за слабите,
И сатанински господари - за параноидните изроди ..., вярващи ...

Винаги празнодумни и обсебени, криейки се от себе си,
Те живеят извън фантазията си, болезнено опрощавани - срещу заплащане...

Изкуствено извисени на пиедестал от митовете на църквата,
Те никога не виждат достатъчно ясно, къде им е мястото
Или какво представляват - техният дявол е шега във реалния свят, Докато смъртта... никога не е далеч...

Изгори всички икони, майната им –
На вашите детски приказки - за феи и принцове,
Почистете главите си - от мръсотията и разврата ...

Църквата е ... развъдник на илюзиии,
Захранван от традиции.... вредни; Издърпай сламката от очите си – И ще виждаш по-добре !!!  

2. Подложен на побой (Subjected To A Beating)

Тринадесет години аз бях държан под ключ.
Един живот, захвърлен под колелото на съдбата.
Щом изминеше денят, аз никога не поглеждах назад.
Само едно съборено тяло, с неповреден разум...
  Докато броях дните в  главата си,
Заложих капана, болка прониза гърба ми със нож, сетне отмина –
Набеден и осъден, оставен да се справя сам, поемайки вината чужда..,
Залоствам вратата, кабела срязвам - и ще бъда свободен ...

Не ми пука, какво е редно или важно –
Ти си един мъртъв шибаняк!   Аз никога не съм бил толкова много пълен с омраза -
Тя просто растеше, растеше - с минути, и дни, часове:
Сънища и мечти - за смърт или ледено студено отмъщение -
Сега всеки начин оправдава края...

Всяка една от моите мисли е заредена с убийство -
И аз никога няма да се спра,
Докато нося главата си на рамене:
Няма значение, колко дълго всичко това ще продължи -
Да сложа край на твоя живот, е моята причина да живея...

Аз ще те преследвам и заловя, предателю на братството -
Дефектът в системата правосъдна те остави на свобода,
Но щом аз се захвана със тебе – няма да има провал:
Шизофренна диря оставят твоите забравени стъпки,
Фалшив смях скрива змийските отровни зъби и дъх,
Който мирише на смърт ...

Истината ти прогони – и просперираш, благодарение на своята измама;
Лъжата идва с лекота, точно като всепоглъщащата алчност -
Но ето, мина вече полунощ, и часът за покаяние настъпва;
Всеки нерв живее в страх, поличбата за твоя край пристига бързо...


Подложен на побой...
Аз ще заглуша живота - извън твоите очи;
Подложен на побой...
Само когато си мъртъв, аз мога да бъда свободен -
И Бог няма да чуе твоите шибани писъци....


Студенокръвно убийство е това, което е необходимо, бъди сигурен - Да забия юмрука си в твоя сурат и да разсипя червата ти върху пода, Хиляди червени взривове на болка, за всеки един ден от моето затворничество, Ти ще вкусиш всяка унция кръв, която се излива от това, което някога е било... главата ти ...

Няма спасение,
Няма съжаление,
Няма извинения:
Само смъртта...

Екзекуцията, толкова дълго време очаквана, най-накрая се осъществи;
Запъхтян и задъхан, последните думи, които изричам, са моето име...

Чистото отмъщение ... всичко отне ми, перфектно подредени
Удовлетворение, чисто въодушевление – и нищо друго не остава...

Но вече има един шибаняк по-малко върху Земята...

Следва продължение на преведените песни от албума ...
ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2012





Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9569566
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!