Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
28.06.2014 18:48 - ЕЛВИС ПРЕСЛИ: ХОТЕЛЪТ НА РАЗБИТИТЕ СЪРЦА (бг превод)
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 2254 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

И така, откакто моята любима ме напусна,
Намерих ново място за живеене.
Във края на една самотна улица,
Където е Хотелът на разбитите сърца.

Ти ме направи толкова самотен, скъпа,
Аз съм толкова самотен,
Толкова самотен, че мога да умра.

И въпреки, че тук е винаги претъпкано,
Все още може да се намери още една стая.
Където влюбените със съкрушени сърца
Да оплакват своята нерадостна съдба...


Ти ме направи толкова самотен, скъпа,
Аз съм толкова самотен,
Толкова самотен, че мога да умра...

А тук дори пиколата непрестанно леят сълзи,
И човекът на рецепцията е облечен във черно...
Но те са от толкова дълго на самотната уличка,
Че едва ли някога ще погледнат назад...

Ти ме направи толкова самотен, скъпа,
Аз съм толкова самотен,
Толкова самотен, че мога да умра...

Хей, (чуйте) сега, ако твоят любим те изостави,
Ти (вече) имаш една история за разказване...
Просто се разходи надолу по самотната уличка -
до Хотела на разбитите сърца...

Автори на текста и песента: Tommy Durden, Elvis Presley, Mae Axton, Arthur Crudup

HEARTBREAK HOTEL – ELVIS PRESLEY

Превод: Джак Б. Салвадор, 1986 г.

image






Гласувай:
10


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9572545
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!