Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
26.04.2014 09:46 - ИЗГУБЕН В АМЕРИКА + COLD ETHYL - най-доброто от АЛИС КУПЪР в БГ превод 12.
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 1092 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 26.04.2014 10:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 

LOST IN AMERICAИЗГУБЕН В АМЕРИКА

 

Автори на текста: COOPER, SAYLOR, WEXLER

Гледай официалното видео тук: https://www.youtube.com/watch?v=8g6zV-FIxGU

I can"t get a girlНе мога да си хвана момиче,
cuz I ain"t got a car Щото нямам кола,
I can"t get a car Не мога да си купя кола,
cuz I ain"t got a job Щото нямам работа,
I can"t get a job Не мога си намеря работа,
cuz I ain"t got a car Щото нямам кола –

Ето защо си търся момиче с работа и кола,
So I"m looking for a girl with a job and a car

Не знаеш ли, къде се намираш?
Don"t you know where you are

Lost in America Изгубен в Америка

I got a mom but I ain"t got a dad Имам майка, но не и баща,
My dad"s got a wife but she ain"t my mom Татко си има съпруга, но тя не ми е майка,
Mom"s looking for a man to be my dad Мама си търси мъж, който да ми бъде татко,
But I want my mom and dad to be my real Но аз искам моите родители да са истински
mom and dad Мои мама и тате -
Is that so bad Нима е толкова лошо?

О, мисля, че се изгубих ...Oh, I think I"ve been had

Lost in America Изгубен в Америка

Well, I live at the 7-11 Да, аз живея от 7 до 11,
Well, I"m tryin" to play this guitar Да, опитвам се да свиря на тази китара,
Well, I"m learning "Stairway to Heaven" Да, аз изучавам “Стълба към небето” -
Cuz Heaven"s where you are Щото Раят е там, където си ти...


I can"t go to school Не мога да ходя на училище,
cuz I ain"t got a gun Щото нямам пищов,
I ain"t got a gun Аз нямам пищов,
cuz I ain"t got a job Щото съм без работа,
I ain"t got a job Аз нямам работа,
cuz I can"t go to school Щото не ходя на даскало –

Ето защо си търся момиче с работа и пищов! -
So I"m looking for a girl with a gun and a job

Не знаеш ли, къде се намираш?
Don"t you know where you are

Lost in America – Изгубен в Америка! (х 8)

(ДРУГИ КОНЦЕРТНИ ВАРИАНТИ за ФИНАЛ:

Хей, човече, ти си изгубен в АМЕРИКА!

Ето защо аз си търся момиче, което работи, има пищо и кола,

И ДОМ, И ДОМ!!!)

 

БГ ПРЕВОД: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 1997

COLD ETHYL – СТУДЕНАТА ЕТИЛ*

Гледай оригиналното видео тук: https://www.youtube.com/watch?v=1hk0sGep1bc

Автор на текста: РОБЪРТ А. ЕЗРИН

Едно нещо ми липсва - Студената Етил и нейната целувка на скелет,
Срещнахме се снощи, правейки любов под светлините на хладилника,
Етил, Етил, позволи ми да те стисна здраво в моите ръце,
Етил, Етил, ела и ме охлади със твоя сексапил...

Едно нещо
Не е лъжа -
Етил е замръзнала** също като ескимоски пай,
Иначе Тя е .., страхотна в леглото...,
Или би тря`ало да бъде, щот` Етил е смърт*** ...

Етил, Етил, позволи ме да те стисна здраво в моите ръце,
Етил, Етил, ела и ме охлади със твоя сексапил,
Хайде, Студена Етил,
Охлади ме, бейби!

 Едно нещо, това е истина,
 Студена Етил, аз съм залипен за тебе,
И всичко по пътя ми е на теб посветено -
Етил, какво да кажа повече?

 Етил, Етил, позволи ме да те стисна здраво в моите ръце,
Етил, Етил, ела и ме охлади със твоя сексапил,
Ела тука, Студена Етил,
Какво те прави толкова студена? О, толкова студена!

Студена Етил,
Охладена, Студена Етил -
Ако аз доживея до деветдесет и седем,
Ти ще ме очакваш още в рая на хладилника...

"Щото си страхотна,
Ти си от лед,
Охладена Етил,
Ти си моят рай!

*Или: ОХЛАДЕН АЛКОХОЛ, ЕТИЛОВ СПИРТ. Както се досещате, песента е за “любовната връзка” между алкохолика и етиловия спирт. ** Или: ФРИГИДНА; *** Или: МЪРТВА.

БГ ПРЕВОД и БЕЛЕЖКИ: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2012




Гласувай:
8


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9621576
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58756
Спечели и ти от своя блог!