Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
19.04.2014 13:04 - REFLECTED + ELECTED - най-доброто от Алис Купур в Бг превод 9.
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 815 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.04.2014 13:05


 

 

image
ELECTED
(ИЗБРАН)

 

 

Аз съм най-върховното  парче месо

 

 

От твоя сутрешен бекон,

 

 

Аз съм твоят неизбежен избор –

 

 

Избери ме,

 

 

Аз съм твоят “Янки Дудъл” денди,

 

 

Който в позлатения “Ролс Ройс” лети –

 

 

Избери ме, мене избери –

 

 

Децата искат Спасител, не фалшификат,

 

 

Ние всички ще превърнем в рокендрол

 

 

Правилата, които създам –

 

 

Аз искам да бъда избран,

 

 

Избран, избран –

 

 

Уважаван, избран!

 

 

 

 

 

Аз никога не съм те лъгал,

 

 

Винаги съм бил страхотен пич–

 

 

Избери ме, мене избери,

 

 

Ако получа твоя глас,

 

 

Ще поговорим и за даскалтто,

 

 

Аз искам да бъда избран, избран, избран –

 

 

Алелуя, избери ме, мене избери –

 

 

Всички в САЩ гласувайте за мен!

 

 

 

 

 

Ние ще спечелим този път, превземайки страната като буря,

 

 

Ние ще бъдем избрани,

 

 

Ти и аз – заедно, млади и силни,

 

 

Ние ще бъдем избрани –

 

 

Уважавани, подбрани, като в колекция –

 

 

Аз искам да бъда избран!

 

 

 

 

"И, ако бъда избран,

 

 Обещавам да създам една нова партия –

 

 Третата партия – на НАЛУДНИЧАВИТЕ! –

 

 Знам, че ние имаме проблеми,

 

 И тук, в Централния град, имаме проблеми,

 

 Имаме ги и на Север, Юг, Изток или Запад,

 

В Ню Йорк сити, Сейнт Люис, Филаделфия, Детройт, Чикаго,

 

Всички ние имаме някакви затруднения и проблеми,

 

Но на мен лично – хич не ми пука...

 

(АКО БЪДА ИЗБРАН)!”

 

 

 

Автори на текста и мелодията: Ira Gershwin, Vernon Duke ; БГ ПОЕТИЧЕН ПРЕВОД и БЕЛЕЖКИ: Джак Б. Салвадор, 2003

 

 

REFLECTED (ОТРАЗЕН)

 

Нагоре погледни, застанал със високо вдигната глава –

 

Ти ще бъдеш отразен,
Изглеждаш изключително, със дегизираните си очи,

 

Но единствено зад рамките на твоите страхотни очила...

 

(Вариант 2: ... скрит зад твоите маски...)

Свят си, свят си, Холивуд, направо божествен –

 

Наистина се радвам аз, през цялото време съм радостен,
Независимо, дали съществувам, ти винаги ще бъдеш тук!

 

 

 

(Вариант 2: Свещен си, как се се държиш, това е божествено,
Наистина се радвам аз, безопасно летя над града,
Независимо дали съществувам, за тебе винаги ще се чува ...

 

 
Много рядко те тревожи треската сценична –
Дали и как - ще бъдеш възприет?

Изключително под душа преминава нашият живот,
Моля, смажи и моите релси по-изобилно...

 

Бейби, колко прекрасен е този ден над града,

 

Искрено се радвам, на всичко това около мен,
Откакто се помня, всичко е толкова чисто ...

 


Ти ще бъдеш публично о(б)съден,
Ти ще бъдеш порицан..,
Ти ще бъдеш публично разнесен  -
Но ще бъдеш огласен.., и отразен ...

Даааа!

 

Автори на текста: JACKSON, DAVID ANDREW / BOLAND, MATTHEW BENJAMIN; БГ ПОЕТИЧЕН ПРЕВОД и БЕЛЕЖКИ: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2012

 

 

 

 

Джон Ленън казва за “ELECTED”, че това е любимото му парче от репертоара на Алис Купър, който, съвсем сериозно, се кандидатира за президент на САЩ срещу Ричард Никсън с него; Самият Алис твърди, че парчето е протест срещу несправедливата, според него, двупартийна политическата система в САЩ и неискреността на политиците; В едно свое интервю Оззи Осбърн казва, че “рокът е музика на протеста и не трябва да се използва за подкрепа на политически кампании”. Може би си спомняте, с каква фланелка излезе Алис на един от своите концерти, когато Бритни Спиърс заяви откровено подкрепата си за президента Джордж Буш – Младши ? – Надписът бе: “БРИТНИ МЕ ЖЕЛАЕ” (отпред) “МЪРТЪВ” (отзад). *

 

 “REFLECTED” е третото поред парче от първия студиен албум “PRETTIES FOR YOU” ( “Изискани дрехи (дрънкулки) за Вас”) (1969 г.) на групата “ALICE COOPER”. “REFLECTED” & “ELECTED” са две песни с коренно различни стихове, но музикалната им партитура е почти една и съща.

 

 

*В този контекст, аз лично нещо не мога да разбера нашенските “рок легенди” и “звезди”, които се включват или безплатно, или за жълти стотинки в политическите кампании на “различните” БГ политически организации, от началото на прословутия “преход” към Демокрацията, та до наши дни – след като на всички ни е пределно ясно, че ЕДНИ И СЪЩИ ЛИЦА ДАВАТ ПАРИТЕ за тези “различни” организации, които в същността си изобщо нямат никаква разлика, освен ИМЕНАТА..., хм, дори едни и същи СТАРИ МУЦУНИ прехвърчат като нощни пеперуди помежду им, като менят само БОЯТА си...




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9568514
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58743
Спечели и ти от своя блог!