Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
30.03.2014 13:02 - BALLAD OF DWIGHT FRY най-доброто от Алис Купър в БГ ПРЕВОД (2)
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 3125 Коментари: 2 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Този месец ще Ви предствя най-доброто от  творчеството на родения на 4 февруари 1948-ма американски певец, композитор и музикант Винсент Деймън Фурние (арт. псевдоним – ALICE COOPER, Алис Купър). (Вж. биографията му в Уикипедия на този адрес: http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BB%D0%B8%D1%81_%D0%9A%D1%83%D0%BF%D1%8A%D1%80 )
image
Алис Купър през 2007-ма


 БАЛАДА ЗА ДУАЙТ ФРАЙ - BALLAD OF DWIGHT FRY

http://www.youtube.com/watch?v=r3ZPwEM_QXg

Мамо, къде е татко?
 От толкова дълго време го няма...
 Мислиш ли, че някога ще се завърне у дома?

Във неизвестност бях, за четирийсет дена,
А може те и повече да са били,
 Задържан във отделение за интензивни грижи,
Открит на пода да лежа в несвяст...

Нямаше ме толкоз` дни и нощи,
 Но не ги прекарах сам -
Запознах се с много още хора,
И приятелства създадох в зоната опасна...

 Аз виждам всеки ден,
 Как се разпада моят самотен живот,
И самотният мой разум как експлодира,
 Откакто заминах...

 Мисля, че загубих тука част от моето тегло,
 И-и-и се нуждая аз, от мъничко почивка – още,
 Сънят не ме спохожда твърде лесно,
 В тази бяла усмирителна жилетка...

Ако искам да видя отново моето малко момиче,
Което мисля, че обичам, та тя е само... на четири годинки! -
 Аз трябва да й върна всичките играчки,
 Които някога.., които някога ... откраднах...!

Аз виждам всеки Божи ден,
 Как се разпада моят самотен живот,
А самотният мой разум - да се взривява,
 Откакто полудях...

 Трябва да се махна аз оттука,
 Трябва да се махна аз - оттук..,
 А-аз трябва, а-аз трябва да се махна,
 А-аз трябва да се .. ом-мета - оттук!

 Трябва да се махам,
 Трябва да изляза,
 Трябва да се омета - навън...

 Да, трябва да се махна,
 Пуснете ме навън,
 Аз трябва да се махам
 От тука да изляза аз...

 Всеки Божи ден аз виждам
Как самотният ми живот се разпада,
И самотният ми разум се взривява ,
 Избухвайки в лицето ми...

Грабнах шапката си и палтото,
И по улицата аз.., се устремих - да тичам,
Един човек съзрях върху паважа, който се задавяше -
Предполагам, че не можеше да диша...

 Казах си, това е твърде странно,
 И се зарадвах, че не съм на неговото място,
 Но, чувайки сирените* да вият,
 Аз осъзнах, че всъщност ... още съм зависим ...

Не искам да бъда (зависим**)
Не искам да бъда,
Не искам да бъда...

 Виждам, как моят самотен живот се разпада,
(Не искам да бъда (зависим**) -
Оставете ме на мира,
Не искам да бъда (зависим**) -
Не ме докосвайте!)
 Аз виждам, как мойто съзнание се взривява,
 Когато полудявам ...

Автори на текста: Michael Bruce, Alice Cooper; Поетичен превод и бележки: Джак Б. Салвадор, 2012. Източник на фотографиите в статията: Уикипедия


* На медицинските екипи или на полицията (които идват да приберат лиричния герой обратно в институцията, откъдето е избягал или е бил пуснат, след изтичане на 40 дневния стандартен срок за лечение и наблюдение). Но и в единия, и в другия случай, Дуайт Фрай не иска и отказва да бъде свободен, т.е. излекуван, от хероиновата си зависмост. бел. прев. ** Зависим от дрогата – бел. прев.
image


DWIGHT FRYE е американски театрален и филмов актьор (1899 – 1943 г.), известен с ролите си на чудовища,  злодеи и психопати във филми като “Франкенщайн”, “Дракула”, “Невидимият”, “Годеницата на Франкенщайн”, “Престъплението на доктор Креспи”, “Малтийският сокол”, “Прилепът – вампир” и др. Злоупотребата с наркотици слага край на живота му.






Гласувай:
17


Вълнообразно


1. henzelski - Интересен постинг,
30.03.2014 16:45
Здравко! Допадна ми... :)
цитирай
2. deathmetalverses - Предният, също е хит на Алис и групата му, от 1972-ра,
30.03.2014 16:52
а именно "SCHOOL`S OUT (FOR SUMMER)" ама нещо не го харесаха... Благодаря ти, Краси!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9568775
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!