Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
26.11.2013 11:28 - BLINDED COLONY: СЪРЦЕ и ЦАРСТВО на БОЛКАТА в БГ превод
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 1251 Коментари: 1 Гласове:
8

Последна промяна: 26.11.2013 11:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Heart (СЪРЦЕ)

 


Там ли си още, драги мой приятелю стар,
На поста си още дали стоиш – ветровит,
Наистина, липсваш ми много, повярвай,
Защото не чувствам твоите удари,
Когато поставя длан върху мойте гърди ?

Насочи ме, моля те!

 

Не спирай да биеш отново, точно сега!
Ти престана да ме ориентираш и аз паднах,
Толкова зле се ударих,
Че все още не мога да се изправя!

Драги мой приятелю стар, кажи ми, къде си?
Без тебе не мога да разбера, кое е добро или зло!

Направих много грешни ходове,
Подобно на шипката, която рано цъфти,
Но плодовете й зреят на пролет,
Шокът тресе ме все още,
И изходът май ще бъде фатален – за мен ...

 

 

 

Насочи ме, моля те!

 

Не спирай да биеш отново, точно сега!
Ти престана да ме ориентираш и аз паднах,
Толкова зле се ударих,
Че все още не мога да се изправя!

Драги мой приятелю стар, кажи ми, къде си?
Без тебе не мога да разбера, кое е добро или зло!

Не ме оставяй тука самотен!

Драги мой приятелю стар, кажи ми, къде си?
Без тебе не мога да разбера, кое е добро или зло!

 

 

Kingdom Of Pain (Царство на Болката)

 


Всичко, което остана от хората, са само остатъци жалки от гниене,
Следи от изчезване във света на смъртта....

Не могат да се бият, не могат да се скрият,
Но все още опитват да бъдат “свободни” и “независими”,
Не могат да се движат, нито да превъзмогнат Егото,
Техният свят – няма го вече, и нищо не може да бъде спасено...

 


Безсилно човешко същество, защитаващо един умиращ свят,
Дали това е твоята фантазия или творение на Бог?

От тука изход няма, това е Царството на Болката,
И тук ти просто ще умреш, във Царството на Болката...

 


Нима не виждаш Истината? Твоят Бог умря!
Или това е сън? Взри се по-навътре в себе си....

Не можеш да се биеш, не можеш да се скриеш,
Но все още се опитваш да бъдеш “свободен” и “независим”,
Не можеш да се движеш, нито да превъзмогнеш своето Его,
Твоят свят – няма го вече, и нищо не може да бъде спасено... ( x 2)

 


От тука изход няма, това е Царството на Болката!
Тук ти ще умреш, тук е Царството на Болката... ( х 2)

 

 


ПОЕТИЧЕН ПРЕВОД: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2013.

Oфициален сайт на групата: www.blindedcolony.com; Създадена е през 2000 г. в Карлсхамн, Швеция с името “Stigmata”, днес се нарича просто “The Blinded”. Настоящи членове: Joel Andersson, Linus Arelund Mеnsson, Tobias Olsson, Johan Blomstrom,Martin Bergman и Staffan Franzen; Бивши членове: Johan Olsson, Denny Axelsson, Johan Schuster

, Roy Erlandsson, Christoffer Nilsson, Annika Haptйn, Niklas Svensson.

 

 








Гласувай:
8


Вълнообразно


1. milady - for u ,Frend ..
26.11.2013 11:32
sweet Child O mine ..Fergie &SLash...

http://youtu.be/M_V3wNxzYbo
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9571065
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!