Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
01.11.2013 10:52 - СТАРАТА ПРОСТИТУТКА МОСКВА (RAMMSTEIN + VICTORIA FERSCH) BG превод
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 1911 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 02.11.2013 22:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

MOSKAU (VICTORIA FERSH* + RAMMSTEIN)


Тази песен е за най-красивият град в света - МОСКВА...


Този град лъстив е като стара труженичка.
Със белези червени от жига по челото**.
И изкуствени зъби - от злато...
Тя е наедряла доста, но красива още.
И нейните уста търсят мойте слабини.
Когато аз плащам за това.
Тя се съблича, но само за пари.
Тя е градът, който спира дъхът...

Москва.
Раз, два, три!
Москва.
Погледни!
Пионерите отиват там.
Пеят песни за Ленин.

Тя е стара, но въпреки това красива.
И аз не мога да й устоя.
Не мога да й устоя...
Тя пудри старата си кожа.
И цици нови има тя, от силикон,
Цици тя си е направила - отново.
От нея аз  се дървя, така ме мъчи тя...
И когато танцува за мен,
Аз трябва да си плащам.
Трябва аз да й платя...
Тя спи със мен, но само за пари.
И все пак тя е ...
Най-красивият град на света!

Москва.
Москва.
Раз, два, три!
Москва.
Погледни!
Пионерите отиват там.
Пеят песни за Ленин.

Аз виждам онова, което ти не виждаш.
(Когато нощем тъй дълбоко спиш).
Аз виждам онова, което ти не виждаш.
(Когато нощем ти лежиш до мен).
Аз виждам това, което ти никога не виждаш.
(Когато с мен говориш ти).
Аз виждам това, което ти не искаш да виждаш.
Раз, два, три!

Москва.
Раз, два, три!
Москва.
Погледни!
Пионерите отиват там.
Пеят песни за Ленин. 
.......................................
*Виктория Ферш е  певица, родена през 1978 година в Талин, столицата на бившата Естонска съветска социалистическа република. Понастоящем живее и работи в Берлин. Официален сайт:   http://fersh.germany.ru/ **С алена буква са жигосвали проституките и вещиците през Средните векове в Англия и Германия по челото








Гласувай:
9


Вълнообразно


1. 4aiotgluhar4e - Здравей :)
01.11.2013 14:30
Москва със сигурност не е най-красивия град в света, но песента е много свежа. Честит празник!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9647689
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58762
Спечели и ти от своя блог!