Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
28.08.2013 10:39 - ПОСЛЕДОВАТЕЛИ на ЛЪЖАТА (DISCIPLES OF THE LIE) на ICED EARTH БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 2419 Коментари: 1 Гласове:
8

Последна промяна: 30.08.2013 23:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
image
Ти  злоупотребяваш и се правиш на жертва,
Но си “достоен”, така че си оправдан -
Това е в твойте очи, където живее заблудата,
И продължаваш да критикуваш със жестоки очи...
 
Свещеник във черно, черен като греха,
Чистото лицемерие няма ли край,
Осъждайки мен и моя ближен
Да изживеем живота си сред прокълнатите...
  Виждаш ли болката в мойте очи?

[припев]
Трябва да правя това, което говориш, а не което вършиш,
Ти си човек на вярата, аз идвам при тебе,
Ти казваш, че можеш да ме спасиш, да ме пречистиш от греха,
Един свят хищник, вълкът в овча кожа,
Последователи* на Лъжата ...

Твоята объркана усмивка поражда страх,
Педофил, дал обет за нестяжение**,
Предвкусвам отмъщение, когато мисля за тебе,
Живота си прекарвам сред дяволите в ада,
Благодарение на тебе ...

Когато те открия, ще те обезвредя,
Без разкаяние, ще полетиш надолу,
Виждаш ли задоволството в мойте очи,
Аз отмъщавам, а ти - ще умреш ...   Виждаш ли болката в мойте очи?

[припев]
Трябва да правя това, което говориш, а не което вършиш,
Ти си човек на вярата, аз идвам при тебе,
Ти казваш, че можеш да ме спасиш, да ме пречистиш от греха,
Един свят хищник, вълкът в овча кожа,
Подледователи на Лъжата ...

Тъмнина отвътре ме превзема,
Болката поглъща..., и обръща я - във гняв,
Затворен в капана на менталния ми ад:
Освобождавайки демоните, тя дава ми свобода ...
  Виждаш ли болката в мойте очи?

[припев]
Трябва да правя това, което говориш, а не което вършиш,
Ти си човек на вярата, аз идвам при тебе,
Ти казваш, че можеш да ме спасиш, да ме изчистиш от греха,
Един свят хищник, вълкът в овча кожа,
Последователи на Лъжата ...


* DISCIPLE (мн. ч.. - disciples) освен "последовател" е и "ученик на" ;
** Обетът за бедност (непритежание на лична собственост), който се дава от монасите и други духовни лица. Бел. прев. (Джак Б. Салвадор, 2013)

image
image
Карикатурите са заети от сайта:   http://politicalhumor.about.com/od/catholicchurchscandal/ig/Catholic-Church-Scandal/Pedophile-Priests.htm  




Гласувай:
8


Вълнообразно


1. zabylgarite - така е
15.09.2013 13:07
Спасителят навремето казал на апостолите за фарисеите: Всичко каквото ви заръчват - правете и пазете,но според делата им не постъпвайте.

Iced Earth са голяма група.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9568514
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58743
Спечели и ти от своя блог!