Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
18.08.2013 20:02 - Поздрав за ИНВЕСТОР АД и моите читатели с МЕЛАНХОЛИЯ на ICED EARTH с превод
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 1277 Коментари: 1 Гласове:
13

Последна промяна: 23.08.2013 22:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ей, съвсем забравих, че тук съм вече 3 годинки! БЛОГ.БГ на ИНВЕСТОР АД е най-добрата БГ социална мрежа и много съм доволен от Вас! Благодаря Ви за трибуната, която ми давате, напълно безплатно, да общувам с приятели по целия свят! БЛАГОДАРЯ ВИ и на Вас, мои скъпи колеги - съблогери, и уважаеми читатели!

MELANCHOLY - ICED EARTH

Накарай тъгата да си замине,
И се завърни някой друг ден,
Години загубих да ги науча, Как могат да сторят това – Когато си достатъчно силен, За да я посрещнеш с голи гърди, Но очите им празни са днес, И също изпразнен чувствам се Аз – За тях трябваше да умра, За тази тъжна и размирна раса, На едно неблагодарно и с лоша слава място ...   Аз виждам в техните очи умора,
И меланхолия, когато плачат..,
Ако загърбиш всички земни страсти,
Духът ти не може да бъде убит..,
Огледай се в болката около мен -
Ето защо Аз ридая сега,
Виж страданието около мен -
Заради него Аз трябваше да умра...
  Накарай тъгата да си замине,
И се завърни някой друг ден..,
Нещата, които направих и казах,
За никого днеска нямат сакрално значение,
Но все пак, те търсят опора във Мене,
Търсейки нещо, което не бях,
Защото съм Царят, низвергнат от тях,
И нямам.., какво да им кажа ...

Аз виждам в техните очи умора,
И меланхолия, когато плачат..,
Ако загърбиш всички земни страсти,
Духът ти не може да бъде пречупен..,
Огледай се в болката около Мен,
Ето защо Аз ридая сега..,
Виж страданието около Мен,
Заради него Аз трябваше да умра...

Художествен превод: ДЖАК Б. САЛВАДОР (Здравко Божидаров Спасов)
 

Художествен превод: Джак Б. Салвадор; Публикувано в брой 6 на и-фензина "ORPHEANUM MUSIC POETRY CLUB"





Гласувай:
13


Вълнообразно


1. deathmetalverses - Кадрите в клипа са от
18.08.2013 20:13
СТРАСТИТЕ ХРИСТОВИ на МЕЛ ГИБСЪН, един "скандален" за Православната и Католическа църкви филм, с българско участие - ПИЛАТ ПОНТИЙ (Христо Шопов)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9573168
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!