Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
24.05.2013 22:02 - САТУРНОВА НЕВЕСТА на "BLACKTHORN" - много яка RUSSIAN женска МЕТЪЛ БАНДА!!!
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 2105 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 25.05.2013 20:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


image


image


SATURNIA (САТУРНОВА НЕВЕСТА)

Като натъжена и потънала в мрачни мисли невеста,
На празната нощ под беззвездния купол ,
С тази своя сардонична усмивка Луната
Сякаш се подиграва на моята вродена доброта...

 

Когато погледнеш към мене, какво виждаш ти?
Не остана в сърцето ми вяра,
Аз не принадлежа към света на светлината,
Нито на задгробния живот ...

 

В неговата среднощна пиеса-шедьовър накрая покоя открих,
Моят безсмъртен духовен учител е всичко, което желая,
Боже, дари ме със смърт, за да оценя живота,
Боже, дари ме със покаяние, за да вкуся неговата сладост...

 

Внимавай, да не нараниш моят тънка
Студена като камък, порцеланова кожа,
Виж бездната в мойте очи,
Подобна е тя на сън за рая...

 

Напусни своята изтощена черупка,
Нима не знаеш, че
Любовта си струва всяка жертва,
И изкупва всеки грях ?
- Тогава върви по дяволите!
 

O,това е пътят да се превърнеш във звезда,
С кожа на самур, сребристо бяла светлина...

 

В неговата среднощна пиеса-шедьовър накрая покоя открих,
Моят безсмъртен духовен учител е всичко, което ми трябва,
Боже, дари ме със смърт, за да оценя живота,
Боже, дари ме със покаяние, за да вкуся неговата сладост,
Боже, дари ме със смърт, за да оценя живота,
Боже, дари ме със покаяние, за да вкуся неговата сладост... 


Настоящи членове:
Aina - song
Greta - bass
Elvira - guitar
Varaska - drums
Less - violin

 

Бивши:
Lydia - guitar
Olga - keyboard
Verbena - bass
Max - drums
Freya - keyboard


БГ ПРЕВОД: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2013; От брой 5 на и-фензина "ORPHEANUM music poetry CLUB".




Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9636077
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58760
Спечели и ти от своя блог!