Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.05.2013 19:08 - Запознайте се с: DARKWELL (Инсбрук,Австрия) + БГ превод на 2 текста
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 1327 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Най-доброто от симфоник метъл бандата, осн. през 1999 г., е може би червенокосата им вокалистка ....... СТЕФАНИ ЛУЗИ МАЙЕР ( р. 06.04. 1974)
image
image
ДАРКУЕЛ - началниятт екип с първата вокалистка - Александра 
ДАРКУЕЛ - настоящият състав, със СТЕФАНИimage
THE CRUCIBLE (ТЕЖКО ИЗПИТАНИЕ)http://www.youtube.com/watch?v=E_1QonfsA9w
  DARKWELL – LADIES` CHOICE  (ИЗБОРЪТ НА ДАМИТЕ)

На полиелеите светлината
Във огледалата огромни се блъска,
И блясъкът почти заслепява очите
С една романтична емоция...
Мощните огледала отразяват аристократичната гордост кървяща,
Златните ракли съдържат богатствата на заможни мъже,
Гробовна тъмнина обкръжава и завладява ума,
Лъскава коприна опитва се скрие на бедните момичета плътта... Избраникът, който получи моето благоволение,
Вече е облечен с дреха от лилава кръв,
Нашите стъпки оставят червена следа по килима,
В кръговрата на моя танц...  
Един зеленоок мъж влиза в залата,
Неговата бяла кожа събужда една оцветена в червено мечта,
Хрупкави мелодии от кости строшени аз чувам,
Топлата течност за мене е лакомство... Беззвъчни писъци обкръжават главата ми
Тялото ми се изпълва с нов живот,
Обновяваща сила протича из моите вени,
Вдъхновяваща музика подкрепя танца на труповете...
   SUSPIRIA* (ЗАДУШАВАНЕ) http://www.youtube.com/watch?v=VmZGRpj7EXI *И име на италиански филм на ужасите от 1970-те – бел. прев.
  PICTURES OF STRIVES (Рисунки на онези, които се стремят към нещо) http://www.youtube.com/watch?v=wqEmiqyV1i0

  BLACKHEART (ЧЕРНО СЪРЦЕ)  http://www.youtube.com/watch?v=wrYOT2Fzqpw
THE SALVATION (ИЗБАВЛЕНИЕТО) http://www.youtube.com/watch?v=vGzhwqGqRks
REALM OF DARKNESS (СВЯТ НА МРАКА) http://www.youtube.com/watch?v=OH4r_b3Xf3o
ELISABETHA

"Елизабета... Елизабета ... Това е историята на Кървавата Графиня; На 15 години тя осъзна истинската своя същност И амбиции – да причинява болка; Скоро плътските желания поискаха да бъдат задоволени,
А Черната магия бе единственият ключ известен;
След което стана романтичен навик
Да се движи с един облечен в черно непознат -
И тогава нейната уста показа издайнически
Кървави знаци за първи път..."

Ела при мен, мое сладко малко момиче,
За да бъде радостта ми пълна, имам нужда да ми служиш -
Отведи ме до моя малък ад,
Нищо не може да те уплаши или подразни,
Щом минеш ОТВЪД, през тази врата -
Погледни мойте играчки – те са твойта съдба,
Добре си дошла в моята зала за мъчения,
С тях ще бъдеш..., разкъсана на части;
  Ще източа до капка течността вкусна от твоето тяло,
И всичката твоя девствена кръв ще бъде моя;
На Черната магия аз съм Господар,
И моят МРАК е туй, което виждаш да сияе; Моята красота ще спре да се разпада, защото
На балсама мой регенериращ източник си ти -
Изсъхналата моя кожа ще се преобрази,
Красотата ми ще се завърне, заедно с мойте сили ...
  "Елизабета ... ти си бичът на боговете - за твойта страна;
И твойта жестокост е благословена – от тях;
Докато аз прокълнат съм - да не мога да те убия,
А ти ще бъдеш затворена тук - до края на вечността."

Ти ме затвори в тази гниеща клетка,
И кръвта ми гори за отмъщение;
Ще издигна твойта болка на нова висота,
Ще се превърна в скамейката на твоя Съдия,
Не можеш да се измъкнеш от магичната ми хватка,
От твойте сърце ще остане само онова, което съм откъснал;
Ще изтръгна от теб и духа ти – Пълното твое унищожение – ето какво ще направя...
  Ще източа до капка течността вкусна от твоето тяло,
И всичката твоя девствена кръв ще бъде моя;
На Черната магия аз съм Господар,
И моят МРАК е туй, което виждаш да сияе;
Моята красота ще спре да се разпада, защото
На балсама мой регенериращ източник си ти -
Изсъхналата моя кожа ще се преобрази,
Красотата ми ще се завърне, заедно с мойте сили ...
  КОРОНА ОТ ТРЪНИhttp://www.youtube.com/watch?v=JkWs_QU1c0o
  АРМАГЕДОН http://www.youtube.com/watch?v=rpg0_unqipY
Oт брой ПЕТИ на и-фензина "ОРФЕАНУМ МЮЗИК ПОЕТРИ КЛУБ"









Тагове:   darkwell,


Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9633431
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58759
Спечели и ти от своя блог!