Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
06.01.2013 17:51 - WINE FROM TEARS: Благословете ме, кървящи ангели; Преди боговете; Хранейки Ангела Хранител ; Meus Altius Pater Noster (BG превод)
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 3597 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 15.01.2013 09:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

BLESS ME BLEEDING ANGELS

Полегни при мене - с мен, -
И поеми ръката ми ...
Черни птици над главата ми се реят,
Подивялата кръв толкоз усърдно
Препуска - да ме напусне завинаги ...

Нощните линии се разпадат на прах,
Задушени от гъста тъга;
Никога не е рано, за да избягаш...
Благословете ме, кървящи ангели ....

Отказвам се от игото на слънцето,
Проклинайки тази изкусителна светлина;
Оставете кръвта ми да закипи -
Благословeте ме, кървящи ангели ...

Ето ..., злоба царува навсякъде -
От самото начало;
Но на небето, както добре е известно,
Няма място – за нас ...
 
image
BEFORE THE GODS

Имаше времена,
Когато живеехме толкова волнo,
Че имахме всичко - и бяхме това,
Което искахме да бъдем -
Преди боговете ...

Но ето, пристига нощта,
А ние, дълбоко във себе си,
Сме свикнали да я обичаме -
От времената, преди боговете ...

Преди боговете..,
Преди боговете, които царуват сега,
Преди войните..,
Преди войните, нямаше болка,
И ние имахме души и сърца, в своите умове -
Някога, преди боговете ...

Преди боговете, мама му стара -
Преди клетките,
Преди тези клетки, в които живеем сега,
Ние мечтаехме да летим, да се издигаме и да мрем -
Преди боговете ..., да се възцарят ...

Ние мечтаехме да летим..,
Но сега сме мъртви – отвътре,
Прегръдките ми са уморени,
А твоите очи страдат – от слепота ...

Ние бяхме свикнали да живеем
Своя живот без ограничения -
И никой не искаше да се ражда
Под хомота на законите на боговете ...

Преди боговете...,
Преди боговете, които царуват сега,
Преди войните...,
Преди войните, когато нямаше болка,
Ние бяхме себе си – горди стопани
На своите умове – преди боговете ...
image
Feeding The Angel

Денят
започна без твоята усмивка -
Ти се събуди самотна, изпълнена със отрицание;
Моето име е винаги на върха на твоите устни -
Но ти плачеш ли, плачеш ...

Не мога да забравя последната целувка на света -
Ти целуна ръката ми, но беше студено..,
Когато бях изоставен.... и кръвта ми изтичаше
На вятъра – аз щях да умра, аз... умирам ...

Аз бих искал
Ти да държиш моята длан В твойте ръце -
И тогава нашата любов
Ще прекоси Вселената, Но аз съм уловен От затвора небесен...,
А ти си самотна –
Защото аз съм... далеч ....

Затова нека да се преструваме, че живеем -
Ела тук долу, за да ти поднеса моята любов,
Ще бъде толкова лесно да я употребиш,
Не ме принуждавай - да чакам напразно ...

Хранителят ангел стои на високо -
На върха на древната планина;
Аз бих разперил криле, ако можех да летя -
Но преоткривам..., единствено моята самота ...

Ти се опитваш да ме откриеш на свечеряване,
И аз чувам гласа ти, аз чувам твоят зов -
Но нищо и никой не може да бъде открит
Във полумрака – и,  ... затваряш очи...

Замръзналата река ..., е от моята кръв изтъкана -
Небесата ми показват единственият път възможен:
Слез тук долу, в низините, за да ме спасиш още веднъж -
Ела, да ме прегърнеш  - отново ...

image
Meus Altius Pater Noster

Аз отново слязох
Долу, при твоите скали,
Отново изоставих листопада
Да гние – под есенния дъжд...

Един свят  и тих глас,
Отхвърлен от магията на вяата,
Сред жалки огризки от свободата,
Аз виждам отвъд сивите стени ...

Замъкът от сиви факли,
Сред лъжовни и безкрайни урви,
Ръцете – оковани с плачещи вериги,
Едно лице - в сумрака на умираща Луна ...

Боговете – защитници на езерото,
Сиви, като местното небе,
Мълчаливо ме застигат те -
И мълчаливо обръча затягат ...

Мълчаливо бродиш ти, сред камъни надгробни,
Отричаш се – от Святата земя,
Снегът затваря твоите очи –
Не те научи той - на изкуството Любов...

Ръцете си горящи ще протегнеш,
От дълбините на съседни езера -
За да измиеш светлината на короната,
И да избършеш от лицето си кръвта ...

Без да ми дума продума една,
Тя се превърна във камък – Онази девица, когато се върна Сред черните далечини на Гомора ...     Отново ще паднеш ти на колене,
Като за черния кристал на моята власт
С глава покорена пред трона,
Кюлчета златни ще поднесеш ...
image

Баварският крал Лудвиг Втори, известен също като "Краля - Лебед"; Пощенска картичка от 19 век.

Художествен превод: Джак Б. Салвадор, 2009 г.

Песните са от албума "През очите на един луд", 2009 г. , на мелодик дуум метъл групата "Вино от сълзи"












Гласувай:
10


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9632525
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!