Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
12.06.2012 08:00 - GAMMA RAY - GARDENS OF THE SINNER (Градината на Грешните) в мой превод
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 3085 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 13.06.2012 07:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Един средновековен християнски мислител беше написал, че така както Праведниците имат своята "Книга на Живота" и Райска градина, за грешните хора Бог си води отделна "Книга на мъртвите" и е предвидил отделна Градина за тях ...
image

Gardens Of The Sinner
Автор и изпълнение: "Gamma Ray"
Художествен превод: Джак Б. Салвадор 

Когато се “разгорещим”, и стане “напечено” -
От миналото призовaваме всичките Паднали ангели, И те пристигат от Вечния мрак; Тогава конниците (от Апокалипсиса)  започват свойта езда,
И твоята кръв ще замръзне (от ужаса)...
  И ето, сега техните армии започват (нов) поход - (нагоре),
Там, от Подземния свят...
Не искам да виждам това с мойте очи;
Никога не съм вярвал, че може да се случи...

Отведи ме в Градината на Грешните,
Положи ме в гроба и ме остави да почивам в мир;
Сега настъпва мигът на истината за всеки -
Падналият ангел е крайният победител...

Последният печат беше счупен
И отвори широко адските порти
За мрачните отмъстители,
Чийто гняв бе толкова силен,
Че убиваше светлината, и тогава...
Не искам да виждам това с мойте очи;
Никога не съм вярвал, че може да се случи...
 
Отведи ме в Градината на Грешните,
Погреби ме и ме остави да почивам в мир;
Празнувайте момента на истината за всеки -
Падналият ангел е  крайният победител...
  Когато Седмият ангел счупи печата си,
Неговото проклятие се изсипа като безкрайно страдание,
А вятърът разнесе и пося смъртоносните семена
В умовете на обречените,
И те се озоваха в предверието на Ада...

Отведи ме в Градината на Грешните,
Положи ме в гроба и ме остави да почивам в мир;
Сега настъпва мигът на истината за всеки -
Падналият ангел се усмихва и смее, сега...

Отведи ме в Градината на Грешните,
Погреби ме и ме остави да почивам в мир;
Празнувайте момента на истината за всеки -
Падналият ангел е  крайният победител...
  image
Илюстрациите са заети от сайта:  http://razorblade.net







Гласувай:
7


Вълнообразно


1. анонимен - На тези години
12.06.2012 08:03
да слушаш такава музика е несериозно
цитирай
2. анонимен - Здравко, Здравкоооо. . . хич не си ...
12.06.2012 08:16
Здравко, Здравкоооо...хич не си уред, да знайш!
цитирай
3. mariniki - да...
12.06.2012 09:53
в момент на ярост и гняв...
и това -

http://www.youtube.com/watch?v=ZVx8LGj41fc
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9572787
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!