Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
11.06.2012 18:49 - GAMMA RAY - EMPRESS (Императрица) в мой превод
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 2638 Коментари: 3 Гласове:
17

Последна промяна: 11.06.2012 19:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
image

EMPRESS (Императрица)
Автор на текстa и изпълнение: "Gamma Ray"
Художествен превод: Джак Б. Салвадор


Слънцето залезе, завесата се спусна;
Жегата се разпростря навсякъде, по призива на Господаря;
С гръмотевична мълния аз разсичам дълбоката нощ;
Ще оглавя призованите и ще изоставя всичко след себе си...

От свят човек загубен бе Граалът, символът на древната Любов,
Очите на Бога се отвърнаха от нас, но мечтата оцеля,
През целия си живот аз очаквах с копнеещо сърце
Да видя някъде ей там звезда..., но слънцето залезе...

Целуни принцесата, Императрица на тъмнината;
Изпий отровата, вслушай се в сърцето си;
Целуни принцесата, Императрица на мрака -
Всички ще почувстват огъня...
  Сърцето ми плаче, треската на лудостта се разраства,
Никой не може сега да ме спре, това е като хипноза -
Разкъсах оковите, с които бях овързан, на хаоса в моя живот:
Изоставих назад стария свят и заживях в мой собствен ...

Една свещена земя, на другия бряг, без повече болка или война –
Тя ме зове отдалече, правейки тъй, че да се чувствам истински жив:
Заставам пред нея, като олтар, губейки свойте доспехи и маскировка,
Без съжаление, аз тука оставам, очаквайки да ме посвети...   Целуни принцесата, Императрица на тъмнината,
Изпий отровата , вслушай се в сърцето си;
Целуни принцесата, Императрица на мрака -
Всички ще почувстват огнената й Любов...

Целуни принцесата, Императрица на тъмнината,
Почувствай отровата, преминаваща през сърцето ти;
Целуни принцесата, Императрица на мрака -
Всички ще почувстват огнената й Любов...
  В другия живот, по различен път, ще откриеш знаци, че бил си жив и вчера – макар че паметта ще изчезне, мечтите са вечни;
Ето, пред вас се изправям, и гледам в очите - скъсал с лъжите;
Не съжалявам за нищо, изправям се в цял ръст, сега съм готов - да нося своя кръст...

Целуни принцесата, Императрица на тъмнината,
Изпий отровата, вслушай се в сърцето си;
Целуни принцесата, Императрица на мрака,
Всички ще почувстват огнената й Любов...
 

Целуни принцесата, Императрица на тъмнината
Изпий отровата, вслушай се в сърцето си;
Целуни принцесата, Императрица на мрака,
Всички ще почувстват огнената й Любов...





Тагове:   Gamma Ray,   gamma ray - prevod,   empress - prevod,   empress,


Гласувай:
17


Вълнообразно


1. mariniki - сърцето ми плаче, треската на лудостта се разраства...
11.06.2012 19:54
и никой не може сега да ме спре...
Браво, Здравко!
цитирай
2. deathmetalverses - E..., БРАВО-то, приятелко, трябва да си бъде за автора на английския текст, :) и група ГАММА РЕЙ
11.06.2012 20:58
("Гама лъчи")

Благодаря, че оценяваш труда на преводача; отговорен е все пак, защото не можеш от една страна да правиш 'превод' ПО-ДОБЪР от ОРИГИНАЛА..., хм, но, от друга страна, един некадърен преводач може да съсипе и Шекспир............ , и да накара БГ читатели да намразят всеки литературен Нобелов лауреат (хи-хи-хи!)

Мерси за отзива и лека вечер!
цитирай
3. dancing1heart - Браво!
12.06.2012 09:37
Ей, изпълнихте ме с кеф!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9571501
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!