Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.03.2012 19:00 - Излишен в Царството на Сатана (BG дет метъл строфи от 1990 г.)
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 2625 Коментари: 0 Гласове:
19

Последна промяна: 27.03.2012 21:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Излишен в Царството на Сатана (една дет метъл поема от 1990 г.,
писана за моята ученическа хеви метъл банда
“The Soldiers Of Satan Project”)

image
  Приятелю, защо се мръщиш на вида ми? – Това е само мойта сянка – не заемам Много място в твойте измерения....   Сянка – призрачна снага издига, Лицето – на мъртвец смърди; Едничко тлеещо сърцето бие В мъртвите гърди с надежден Ритъм: - Може би...?!   Убиха ме в последната война, Когато тръгнах да се бия Сам-самичък със Сатан...   “Приятелите” се топят с парите, Не може нищо да ги спре: - Да имаш всичко, Пък дори да нямаш    Риза на гърба си - Животът е замръзнал От действителни лъжи!   И слънчевият лъч Не може даже Да пробие Тази броня - С лазерните си
Свредла...
  Излишен съм - в света на Сатана! -
Един от многото погребани приживе Мислещи творци - без някой
Свестен джентълмен да е изпитал
Техните сърца – за чистота...   Един от многото отречени поети, Далеч родени преди своя Златен век на Любовта – Без някой съвестен човек Нещичко от тях да е прочел...
image
  Реших: - Не трябва Да се престаравам много В ролята си - на Човек;

Тогава чак ще мога само
Да се къпя до уши в благата На човешкия живот преживен...   Излишен съм – във Царството на Сатана; Но няма да си ходя – сам! –

Научих се:
- Да хапя като куче;
Кой
Ще се опита
Да ме срита
Пръв?!
  Някой трябва да ми подаде
Ръка...
 

07 юни 1990 г., град Пловдив

Автор: Здравко Б. Спасов; творбата е публикувана в стихосбирката “Психоаналаиза на Вечното”, ИК “Хрикерт” - София, 1996 г.


 И двете илюстрации са заети от: http://www.gaiaonline.com/guilds/viewtopic.php?t=21518957



Гласувай:
19


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9648512
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58763
Спечели и ти от своя блог!